TDA8170

Witam

Padł TDA8170 w TV Schneider TV8. Czy da się go zastąpić scalakiem TDA8172.

Pozdrawiam  Remek

Re: TDA8170

http://monitor.net.ru/forum/sony-kv-m2530k-info-78429.html

--
Piotr

Re: TDA8170

Ogromne dzięki za ten link. Jak się znajduje takie perełki? Siedzę 2 dni w
sieci i niczego takiego nie znalazłem.

Remek

Re: TDA8170

Don't think human way. Think Google! ;)

--
Piotr

Re: TDA8170
nadeszla wiadomosc:

Generalnie pomaga zadawanie pytań cyrylicą / po rosyjsku.

ALE - wpisanie "tda8170 zamena 8172" daje interesujący link na
trzeciej pozycji...

Pozdrawiam

Re: TDA8170

O.K. Nie od dzisiaj wiadomo, że wynik wyszukiwania jest jakąś funcją dwóch
parametrów. Inteligencji pytacza + inteligencja wyszukiwarki. Ja akurat
powinienem umieć przewidzieć, że pytanie należy zadać po rosyjsku? Dajmy
temu spokój. Jest ważniejsza sprawa. Zrobiłem jak podali w linku i teraz
boję się właczyć TV, bo wybuchnie or not wybuchnie? Przeczytałem kilka
wątków min. na Elektrodzie. Wymieniłem wszystkie podawane tam
podejrzane/odpowiedzialne elementy, ale ... Wszystkie na miernik są sprawne
i teraz nie wiem. Co jest zwykle przyczyną rozerwania scalaka? Co jeszcze
sprawdzać/wymieniać. Póki co podmieniłem wszystkie elektrolity.

Remek

Site Timeline