taśma LCD-płytka

Witam.

Czy ktoś ma pomysł jak połączyć ITO wyświetlacza LCD z jakąś taśmą? Mam fajny kalkulator ale bez tej taśmy (około 80 przewodów na 5-6 centymetrach - pasowała by taśma od HDD). Są jakieś przewodzące kleje albo coś takiego?

Reply to
Krzysiek Kubicki

Do taśm takich całkiem płaskich (nie takich jak od HDD) to się używa takich wsuwek. Wiele razy widziałem coś takiego np. w CD-romie tylko że to było na pare pinów.

Reply to
Jarek

Jarek wrote: > Do taśm takich całkiem płaskich (nie takich jak od HDD) to się używa takich

No tak, ale orginalnie taśma była przyklejona do gołego LCD (bez laminatu, samo szkło).

Reply to
Krzysiek Kubicki

Użytkownik "Krzysiek Kubicki" snipped-for-privacy@gazeta.plBeZTeGo napisał w wiadomości news:divf2v$a0b$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Serwisy zegarków, kalkulatorów no i komórek. Ew, google, "guma przewodząca", Ciebie będzie interesować taka która przewodzi tylko w poprzek, myślę że cos znajdziesz, a ażurami służę w razie potrzeby pisz na priv. Piotr

Reply to
Piotr Pitucha

Dzięki

Reply to