Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

W samochodach w wiązkach elektrycznych (najczęściej przy kablach do
radia) jest fabrycznie stosowana do owinięcia przewodów taka specjalna
taśma "izolacyjna" - od zwykłej rózni się tym że jest grubsza i wykonana
z miękkiego, włochato-gąbczastego materiału. Przez to oklejone nią kable
nie hałasują w kokpicie.
Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?

pozdrawiam

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Może któraś z tych podejdzie ci:
http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?66666UuZjcFSLXTtlX&aNxT2EVuQEcuZgVs6EVs6E666666--

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Na pewno tam, gdzie montuja alarmy mają, możesz sie podpytać skąd biorą.

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Widziałeś kiedyś "profesjonalnie" zamontowany alarm ? Wykonanie jest
neandertalskie a przewody owinięte czym popadnie albo wcale a na pewno nie
tym, co trzeba :) O ile oczywiście była jakaś ingerencja w wiązkę, bo
teraz tylko kostki się przepina.

e.

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Ja sam sobie zakładam alarmy w autach, dlatego nie - nie widziałem :)
Dla mnei to bezsens dawać komuś założyć alarm, to jak włożyć klucze od
auta do kieszeni temu komuś :) A tak to tylko ja wiem gdzie co jest i
basta :P To nie jest takie trudne, jedna sobota wystarczy, czy niedziela/

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?
[..]

To napisz nam skąd bierzesz taśmę... :-)

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Kupiłem kiedyś na okolicznej giełdzie, wystawiali się tam ludki
zakładający alarmy, kosztowała chyba 2pln.

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

I co miała napisana na opakowaniu?
Jaki producent, oznaczenie produktu?

Chyba nie sądzisz że pomoże nam w lokalizacji tej taśmy
informacja że mają to jakieś ludki w Twojej okolicy?? :-)

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

B5 "coś"plast :) Curoplast czy coś takiego.

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Nie umiem nic takiego wygooglać...
Zerknij jeszcze raz na opakowanie i przepisz dokładniej :-)

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

TESA robi takie taśmy:
http://www.tasmy24.pl/go/_search/full_search.php?SEARCH_FORM=&search_query_words=meszek

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

a widzisz :) więc teraz już wiesz, że przynajmniej masz założone porządnie
:)
W tzw. porządnych (również autoryzowanych) serwisach mistrzowie z łapanki
robią to nieraz na wyścigi na dodatek ch.. z tego mając, więc możesz sobie
mniej więcej wyobrazić jakość tej pracy. Dobrze, że ci biedni klienci tego
nie widzą :)

e.

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

A za resztę zapłacą kartą ... :) Tak niestety jest, ostatnio nawet
samemu regenerowałem wybierak w skrzyni biegów, dałem radę i to bez
problemu. No, może silnika nie będę remontowac :D

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

ja taką taśmę kupiłem niedawno na giełdzie elektronicznej [chyba? 5zł/szt],
możesz poszukać o ile w Twojej okolicy istnieje taka instytucja,
brat

Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?

Na alledrogo są.

http://allegro.pl/search.php?string=ta śma%20izolacyjna

Chyba chodzi o cos takiego, nieprawdaz? :
http://allegro.pl/item740802747_tasma_izolacyjna_tesa_moher_meszek_25_metrow.html

Jakies parciane tam widze i inne cuda, pewnie cos znajdziesz i to
jeszcze z odbiorem osobistym w Twoim miescie :)

--
butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)