taśma i złącza - zaćma mózgow a.

Mam płytkę z procesorem i wyświetlacz 20x2. miały być złożone na
kanapkę, ale mechanika na to nie pozwala i wyświetlacz musi być
podłączony taśmą. i tu się zaczyna problem.

Zarówno w wyświetlaczu jak i na płytce są wlutowane złącza szpilkowe.
(kilka pinów x 2). jeżeli mam "normalną" taśmę, to piny są "odwrócone" -
więc żeby działało, to przy jednym z taśmowych złączy muszę przepleść
przewody "co drugi". Jest to upierdliwe a złącze jest niepewne.

Najprościej by było wlutować złącze szpilkowe na płytce procesora od
strony druku - i wszystko by było OK - ale mechanika na to nie pozwala.

Jak to draństwo ugryźć bez rozplatania taśmy. zakładam, że rozwiązanie
jest banalne, tylko mnie ciemność mózg zalała.

MAc
mrn

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.

Jeżeli nie chcesz prtzeplatać taśmy to przepisac program tak aby przeplatał
bity.
A co...

Marek

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.

Zasilanie też softowo przepleciesz?

Re: taśma i złącza - zaćma mó zgowa.

:-)

najlepiej to
"gdyby byB3%y...":
a. BF%eF1%skie zB3%B1cza" z odwrotnie ustawionymi stykami
b. mEA%skie zB3%B1cza na kabel z odpowiedni ustawieniem stykF3%w (noBF%y=
)
c. sam juBF% nie wiem co... (2x8)

MAc
mrn

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.
Może wlutuje Pan złącze z serii: IDM
www.maritex.xom.pl
np. IDM10-LF  -nie wiem ile pinów jest potrzebnych.
Do tego wlutować dodatkowe złącze 2 rzędowe, żeńskie.
Nie znam niestety symbolu, ale można znaleźć pod hasłem IDC jak sądzę.
--
-- .
pozdrawiam

--
-- .
pozdrawiam

--
-- .
pozdrawiam

Spam / reklama?
Maritex ma przecież normalny adres w Sieci.

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.

moim zdaniem c jest blisko x...

e.

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.

nie wiem czy masz miejsce na taki patent, ale gdyby udało Ci się zacisnąć
na taśmie (obojętne z której strony) tuż obok siebie dwa złącza
(dwurzędowe) i wykorzystać wewnętrzne dwa rzędy z tego czterorzędowego
potworka...

e.

Re: taśma i złącza - zaćma mó zgowa.

Fajne, ale wtyczki sB1% minimalnie za grube :-( i jak siEA% je skB3%ada t=
o20%
rozpychajB1% goldpiny. sprF3%bujEA% podszlifowaE6%, bo ze wzglEA%du na pe=
wnoB6%E620%
zB3%B1cza moBF%e siEA% to okazaE6% sensowne.
Dzieki
MAc

Re: taśma i złącza - zaćma mózgowa.

Zmienić po jednej ze stron złacze szpilkowe (męskie) na żeńskie.
Zrobić tasiemkę - przedłużacz ze złączem męskim i żeńskim.
--
Pozdr
EM

Site Timeline