taśma i złącza - zaćma mózgow

Mam płytkę z procesorem i wyświetlacz 20x2. miały być złożone na kanapkę, ale mechanika na to nie pozwala i wyświetlacz musi być podłączony taśmą. i tu się zaczyna problem.

Zarówno w wyświetlaczu jak i na płytce są wlutowane złącza szpilkowe. (kilka pinów x 2). jeżeli mam "normalną" taśmę, to piny są "odwrócone" - więc żeby działało, to przy jednym z taśmowych złączy muszę przepleść przewody "co drugi". Jest to upierdliwe a złącze jest niepewne.

Najprościej by było wlutować złącze szpilkowe na płytce procesora od strony druku - i wszystko by było OK - ale mechanika na to nie pozwala.

Jak to draństwo ugryźć bez rozplatania taśmy. zakładam, że rozwiązanie jest banalne, tylko mnie ciemność mózg zalała.

MAc mrn

Reply to
sp9mrn

Użytkownik "sp9mrn" snipped-for-privacy@to.gmail.com> napisał w wiadomości news:h8ntr8$pq$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jeżeli nie chcesz prtzeplatać taśmy to przepisac program tak aby przeplatał bity. A co...

Marek

Reply to
marko1a

Zasilanie też softowo przepleciesz?

Pozdrawiam M

Reply to
MiSter

MiSter pisze:

:-)

najlepiej to "gdyby były...": a. żeńskie złącza" z odwrotnie ustawionymi stykami b. męskie złącza na kabel z odpowiedni ustawieniem styków (noży) c. sam już nie wiem co... (2x8)

MAc mrn

Reply to
MAc

Może wlutuje Pan złącze z serii: IDM

np. IDM10-LF -nie wiem ile pinów jest potrzebnych. Do tego wlutować dodatkowe złącze 2 rzędowe, żeńskie. Nie znam niestety symbolu, ale można znaleźć pod hasłem IDC jak sądzę.

Reply to
Sylwester Łazar

Znaczy: zaciśnie miałem na myśli. Przepraszam.

Reply to
Sylwester Łazar

Użytkownik "sp9mrn" snipped-for-privacy@to.gmail.com> napisał w wiadomości news:h8ntr8$pq$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

nie wiem czy masz miejsce na taki patent, ale gdyby udało Ci się zacisnąć na taśmie (obojętne z której strony) tuż obok siebie dwa złącza (dwurzędowe) i wykorzystać wewnętrzne dwa rzędy z tego czterorzędowego potworka...

e.

Reply to
entroper

Konkretnie:

Sylwester Łazar

entroper pisze:

Fajne, ale wtyczki są minimalnie za grube :-( i jak się je składa to rozpychają goldpiny. spróbuję podszlifować, bo ze względu na pewność złącza może się to okazać sensowne. Dzieki MAc

Reply to
MAc

Sylwester Łazar pisze:

Spam / reklama? Maritex ma przecież normalny adres w Sieci.

Reply to
Adam Dybkowski

Zmienić po jednej ze stron złacze szpilkowe (męskie) na żeńskie. Zrobić tasiemkę - przedłużacz ze złączem męskim i żeńskim.

Reply to
EM

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@45wp.pl napisał w wiadomości news:h8rff4$m4j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

moim zdaniem c jest blisko x...