Taśma flex PCB na metry

Hej,

Jest coś takiego:

Czy wiecie, czy można dostać taką taśmę gdzieś na metry (lub centymetry, potrzebuję 20cm)? Odległość między ścieżkami bez znaczenia (a nawet lepiej jeśli będzie większa), potrzebuję dwóch ścieżek i możliwości lutowania.

Reply to
Adam Wysocki

W dniu 2018-07-02 o 15:30, Adam Wysocki pisze:

take cóś?

sirapacz

W dniu 2018-07-02 o 15:30, Adam Wysocki pisze:

Mam taki przepust, falowo jest do d..y, za duże straty na nim są, kompletnie się nie sprawdził, tak tylko uprzedzam bo nie wiem do czego to zastosujesz

Reply to
Janusz

W dniu 02.07.2018 o 15:30, Adam Wysocki pisze:

Weź sobie zalaminuj 2 paski folii miedzianej i po sprawie.

Reply to
Kaczin

W dniu 2018-07-02 o 17:21, Janusz pisze:

Dokładnie to samo chciałem napisać. Zresztą nawet kable koncentryczne w.cz. lutuje się w specjalny sposób, nigdy jako przedłużenie jeden względem drugiego

Reply to
Adam

Tak... tylko 2-pinowe i w mniejszej cenie :)

Reply to
Adam Wysocki

Mam dwa tańsze i grubsze do anten, nie zauważyłem różnicy na przepuście i bez niego...

Ten chcę zastosować do wyrzucenia DS18B20 za okno. Niby najmniejszy czas, który jest istotny w 1wire, to 15us, czyli wychodzi odpowiednik 67kHz... powinno dać radę :)

Reply to
Adam Wysocki

A to bez problemu da radę, ja sygnał z anteny Tv przepuszczałem przez to i niestety straty były za duże, skończyło sie na dziurawieniu futryny okna.

Reply to
Janusz

to co ty masz za okno, że nie możesz do tego użyć kawałka taśmy IDC ?

przecież to jest tak cienkie, że z żadnym oknem nie powinno być imo problemu.

Reply to
sundayman