Tani wzmacniacz audio do słuchawek

Cześć,

Poszukuję taniego i łatwo dostępnego scalaczka w obudowie DIP-8, zasilanego jednym napięciem, który można zastosować jak wzmacniacz audio do słuchawek. Wiem, że takie wzmacniacze są produkowane ale kto je robi (Philips ?) i które są tanie i można kupić w każdym lepiej zaopatrzonym sklepie z częściami ?

Pozdrawiam, Zbyszek

Reply to
Zbyniu

Zbyniu napisal(a):

Hmm, DIP-8? Troche malo mocy moze oddac taka obudowa... Ja uzywam na przyklad LM1875.

Reply to
Marcin E. Hamerla

A gdyby wziąć pod uwagę DIP-14 czy 16 ?

Pozdrawiam, Zbyszek

Reply to
Zbyniu

zobacz na TDA7050 - to chyba philips robi, tanie i dziala.

pozdr, j.

Reply to
jelen

I o to chodziło - 4 zł + VAT czyli tanie, DIP-8, faktycznie Philips, jest w katalogu TME a więc w Łodzi do kupienia od ręki.

Dzięki !

Pozdrawiam, Zbyszek Kłos

Reply to
klosz007
15 Oct 2003 10:31:08 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Zbyniu" snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jezeli moze byc mono (bedziesz musial zastosowac dwa) to moze byc LM386

Reply to
BLE_Maciek

Ja kiedyś znalazłem na Elektronice Praktycznej fajny wzmacniacz do słuchawek, ale to ma podstawkę nowal :)

Osoba podająca się za: Zbyniu przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-10-15 10:31:

Może być np. TDA2822M.

Reply to
badworm