tani oscyloskop przenosny

Poszukuje niedrogiego, a wlasciwie to taniego.. oscyloskopu przenosnego stand alone lub w formie podlaczanej pod usb/pcmcia; mozecie cos polecic? pasmo do 10MHz spokojnie wystarczy

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500

Za ile?

Mój również poprawny i na dokładkę niezakodowany. A ja Twojego nie mam czym odczytać. Na "ręczne" dekodowanie jestem za leniwy a dla jednego adresu zewnętrznych narzędzi instalować nie będę.

Dnia Wed, 25 Jul 2007 21:33:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Nick na poczta.gazeta.pl - mam nadzieję, że autor mnie nie zabije z tego powodu ;)

Reply to
badworm

Panie! Co się pan pchasz?! Pan tu nie stał!