Tani oscyloskop czy "oscyloskop"? - Page 2

Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?

Nie chcę.
Uważam jedynie, że za 800zł taki sprzęt, to jak miernik za 50zł.
Są tacy, którym taki oscyloskop i taki miernik wystarczają.
Analogii nie będę podawał.
Osobiście kupiłem, żeby tylko podglądać, czy czipy na płycie głównej
'gadają'.

Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?

Polecam - troche "wolny" zapis - ale cichutki - b. dobrze wykonany

Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
Wygląda całkiem jak jednen z wielu klonów hanteków/rigoli itp, czyli
pełna chińszczyzna, ale nie tandeta. Trochę wolny interfejs, trochę mały
bufor (32k sample?) - ale do niektórych zastosowań wystarczy, w tej
cenie... trzeba tylko być świadomym ograniczeń (szumy własne, pasmo,
wielkość bufora, rozdzielczość ekranu, szybkość fps...)
Zdecydowanie bym patrzał tylko na te wersje z szerokim (panoramicznym)
lcd, dużo więcej przebiegu na nim widać (po odliczeniu boków na
wyświetlanie interfejsu itp).

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| snipped-for-privacy@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
Akurat mój znajomy kupił SDS1072.
Pasmo przenoszenia (oczywiście przy spadku o kilka dB) wielokrotnie
przekracza zadeklarowane 70MHz (z podłączonego generatora bez problemu
pokazywało ponad 300MHz).
Byłem w NDN. Oglądałem przyrząd. Jest przyzwoicie wykonany. Powiedziałbym
nawet ,że jak na tą cenę nadzwyczaj przyzwoicie.
Z całą pewnością jest to więcej niż kilka lat temu za trzykrotność ceny
dostałem od Tektronixa.
Możliwości tego oscyloskopu są b.dobre dla 80% elektroników.
Jak widać doczekaliśmy kolejnego przełamania, które polega na tym ,że
sprzęt
(i to dobry) pomiarowy nie musi być horrendalnie drogi.
Można się tylko cieszyć.

Site Timeline