urządzonko VGA -> HDMI

Witam,

Znalazłem w sieci coś takiego:

\ Czy ktoś z grupowiczów testował owo cudo i może polecić / nie polecić?

pozdrawiam

raqs

Reply to
raqs

W dniu 2011-04-11 11:39, raqs pisze:

niby dobre, tylko czemu podają : >aż do rozdzielczości 1280x1024/Full HD-1080P!< skoro full hd to 1920x1080p

Reply to
pawell32

Mon, 11 Apr 2011 11:39:19 +0200, na pl.misc.elektronika, raqs napisał(a):

Użytkuję czasem czegoś takiego (wygląda identycznie, napis może na pudełku inny)

Laptop -> krótki kabel VGA -> to pudełko > 15m taniego kabla HDMI -> TV. Obraz jest ok, bez drgań, nie jest to żyleta, ale to już bardziej wina niższej rozdzielczości źródłowego sygnału.

Reply to
pI

Ja to rozumiem ze przetwarza rozdzielczosci 1280x1024 i nizsze ("do 1280x1024") na Full HD-1080P

Tomek

Reply to
Tom

Mon, 11 Apr 2011 22:05:29 +1000, na pl.misc.elektronika, Tom napisał(a):

Nie wiem jak ten z linka powyżej, ale ten wyglądający identycznie, o którym koledze zakładającemu wątek pisałem, nie zmienia rozdzielczości, a jedynie konwertuje sygnał analogowy do cyfrowego.

Reply to
pI