Tabliczki znamionowe

Witam
Szukam czegoś do wykorzystania jako tabliczka znamionowa. Myślałem o
etykietach samoprzylepnych - szukam na Alledrogo ale tam tylko papierowe.
Poszukuję firmy która wydrukuje na etykietach samoprzylepnych metalizowanych
powiedzmy 100szt.
Czy ktoś tego używa a może są jakieś inne metody?
 Aha, będzie to przyklejane do obudowy aluminiowej

Pzdr
Walter

Re: Tabliczki znamionowe
A wujka Googla pytaB3%eB6%?
na przykB3%ad tak:
http://www.google.pl/search?hl3D%pl&q3D%etykiety+foliowe+samoprzylepne

--20%

Re: Tabliczki znamionowe

Spojrz na drukarki Brothera do etykiet.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Re: Tabliczki znamionowe
 > Spojrz na drukarki Brothera do etykiet.

Mam taką termiczną. Nie polecam. Co prawda wygląda ładnie po wydruku ale
po 2 latach wyglada już znacznie mniej fajnie nawet jesli nie jest
meczona mechanicznie. Mam na mysli te metalizowane - nadruk nie
wytrzymuje próby czasu. Papierowe trzymają wyraźnie dłużej.

Zebra chyba wytrzymuje dłużej (termiczna).

Re: Tabliczki znamionowe
Też nie polecam, drogie i na dodatek często się odklejają.

Za to mam w sąsiedztwie zakład pieczątkarski z laserem. Kupiłem laminat
do grawerowania i za symboliczne pieniądze dostaję śliczne tabliczki
znamionowe. Polecam taką metodę.

Irek.N.

Re: Tabliczki znamionowe

 A czemu nie wygrawerowac na specjalnnym laminacie i go przykleć ? Wytrzma
najdłuzej ... Jak by co to daj znać, pomogę . :-)

Re: Tabliczki znamionowe

Yyy.... grawerowane laserem, błyskawicznie, na laminacie grawerskim,
przyklejane taśmą do mocowania dywanów - nie do zerwania :)
Niemniej jednak THX.

Miłego.
Irek.N.

Re: Tabliczki znamionowe
Potwierdzam. naklejki wykonywane metoda termiczna zupełnie się nie
nadają na etykiety. Szczególnie jeśli pojawiają się sytuacje
podwyższonej temperatury.

A. Grodecki

Re: Tabliczki znamionowe

W RS (albo Farnell) kupilem nalepki 'aluminizowane' do drukarki
laserowej. Tabliczki znamionowe wychodza super. Nr seryjny mozna pisac
dlugopisem - dlugopis zostawia atrament oraz ladne zaglebienie. Po 3-4
latach tabliczki wygladaja jak nowe.

--
Jerry1111

Re: Tabliczki znamionowe
On 27 Lip, 23:48, Jerry1111

I laserF3%wka nie ma problemu z drukiem na metalizowanej powierzchni?

J.

Re: Tabliczki znamionowe

one nie mają metalicznej powierzchni, ani nawet podłoża. To jest emulsja
pyłu aluminiowego w plastiku, nieprzewodzące, ale metalicznie
wyglądające.
--
Marek Lewandowski

Re: Tabliczki znamionowe

Napisane ze do laserowki (i napisalem 'aluminizowane' ;-) ), wiec
laserowka widocznie czyta i problemow nie robi.

Ja nie wiem czy to metalizowana powierzchnia, czy to plastik w takim
kolorze. Wazne ze ladnie wyglada i swoje robi. ATSD tlenek aluminium to
dosc dobry izolator, wiec moze by sie dalo?

--
Jerry1111

Re: Tabliczki znamionowe

Czytac umiem, po prostu pytam, jak to sie zachowuje w praktyce. Satynowany
papier "do laserowki" kupiony niegdys przeze mnie tez mial na papierze
ochronnym nawet ikonki z laserówka, a spora biurowa krowa z duzym fuserem
nie byla w stanie tonera w niego wtopic, wszystko schodzilo w platach.

J.

Re: Tabliczki znamionowe

Idealny papier do termotransferu :)

j.

Re: Tabliczki znamionowe

Tez o tym pomyslalem, ale troche drogo by wychodzilo :)

J.

Re: Tabliczki znamionowe

Wiem, toz byl ':-)'

Drukarka to Oki5100. Fuser moze miec wieksza temperature niz HPki, bo
stos kartek po wydrukowaniu (tak z 50-60) jest troche cieply. Sasiednia
HP wypluwa takie rzeczy zimne.

Aha - nie kupuj jakichs tanich nalepek robionych przez Ziutka w Chinach,
odzaluj troche kasy na Avery to nie bedziesz mial niespodzianek.

--
Jerry1111

Re: Tabliczki znamionowe
Witam
Dziękuję wszystkim za pomoc, pójdę na razie w kierunku nalepek "aluminizowanych"

Co do innych, które koledzy polecali
Kolega Mario dzięki za foliowe - szukałem metalizowane
Co do grawerowania - słyszałem o laminacie grawerskim ale z tego co pamiętam
cena z robotą była dość wysoka coś mi chodzi po głowie że plus minus 1 zeta za
cm^2, a ja szukam czegoś taniego

Pozdrawiam
Walter

Re: Tabliczki znamionowe
"aluminizowanych"

Ja robię też na metalizowanych foliach laserem i wychodzi bardzo ładnie.
Tylko trzeba uważać przy wydruku i na laserze ustawić wysoką
temperaturę, bo inaczej się rozmywa. Jak drukarka tego nie ma, to
ewentualnie żelazkiem potraktować. W każdym razie mój HP ma taką możliwość.

Waldek

Re: Tabliczki znamionowe

Takie teBF% tam znajdziesz.
http://www.interlabel.pl/etykiety-foliowe-plomby-tabliczki-znamionowe.htm =
1001, 1003, 1005

--20%

Re: Tabliczki znamionowe
"aluminizowanych"

Najtaniej: wydrukować na zwykłym papierze samoprzylepnym
(papier może być kolorowy), na to nakleić przezroczystą
folię samoprzylepną. Może to pełnić przy okazji rolę
plomby - każda próba odklejenia niszczy część papierową
nalepki.

Pozdrowienia,
MKi

Site Timeline