Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Jeżeli to niewłaściwa grupa to przepraszam i proszę o wskazanie
właściwej. Szukam tabletu z wejściem, do którego mogę podłączyć kamerę
ręczną, taką do filmowania. Nie chcę patrzyć przy nagrywaniu w mały
ekranik kamery ręcznej, tylko w tablet z ekranem ok. 10". Czy i gdzie
mogę taki tablet kupić i za ile. Będę wdzięczny za wskazanie producentów
i modeli odpowiednich tabletów.

Z poważaniem
MJ

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Jakie wyjście ma ta kamera?

Możliwości sporo: Composit, Component, VGA, S-VGA, HDMI, DVI, itd, itp.

Może potrzebujesz nie tableta, tylko monitorek?

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
Dziękuję za odpowiedź. Kamera SONY HDR-CX130E ma wyjście HDMI. Oprócz
tego jest złącze ze znaczkiem USB, chyba mini 5 stykowe, i złącze z
napisem AV R. Zestaw kamera i tablet chciałbym wykorzystać w samochodzie
do obserwacji tego, co się dzieje z tyłu. Mam już 2 kamery samochodowe,
ale w jednej nie ma zoom'u w drugiej jest, ale nie wystarczający do
stwierdzenia kto "siedzi mi na ogonie" samochodu i dodatkowo obserwacja
na maleńkim ekraniku w czasie jazdy nie jest możliwa. Lubię widzieć kto
snuje się za mną i na czas reagować. Posiadana kamera ma wystarczający
do zastosowania jak wyżej 42 krotny zoom. Oczywiście mogę kupić
telewizorek samochodowy, myślałem o podwieszanym, ale tablet jest
urządzeniem bardziej wszechstronnym i ze względu na wagę łatwiejszym do
zamontowania.

Z podziękowaniem
MJ

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
Hello Tata,

Monday, August 26, 2013, 5:13:40 PM, you wrote:

Paranoję można próbować leczyć...

 RoMan
Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Ale nie aż tak. Tabletów nie produkuje się jako odbiorników sygnału wideo,
nie mają wejść HDMI czy composite, najwyżej wyjścia. Zostaje USB, ale wątpię
czy Twoja kamera może działać jako USB webcam.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Ale zawsze możesz wstawić jakis telewizor mysle ze bedzie dobrze widac
czy to nie psiarnia w nieoznakowanym nie siedzi ci na ogonie z tym ze
wtedy bedzie juz chyba za pozno ale zawsze mozesz nagrac nagranie z
poscigu i blysnac na youtube.

:):):

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Grzegorzu, sporo tabletów ma wejście AV do kamery cofania. Jeśli
oczywiście jako "tablet" nazwiemy urządzenia oparte na Androidzie,
jakieś PNA czy PDA na Win-Mobile czy Win CE itp.

Kamerka wątkotwórcy jest dość bogato wyposażona, ma wyjścia kompozyt,
komponent, s-video, HDMI.

Reasumując: trzeba szukać tabletu na hasło: "z wejściem video dla kamery
cofania" - to będzie wejście kompozytowe PAL. Najgorsze z wyjść kamery,
ale w tym przypadku zupełnie wystarczające. Chyba, żeby chciał
zamontować monitor 17" Full-HD, jak w samochodzie Tesla S ;)

Jedyny ewentualny problem to przejściówka Chinch (kamera) na Mini-Jack
4-pin (PNA), ale to można zlutować w 5 minut, włączając czas na dotarcie
do dna pojemnika z soczkiem chmielowym ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

No właśnie, trzeba by mocno nagiąć definicję tabletu. Poza tym pytający
chyba chciałby coś większego niż PDA albo nawigacja.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

No cóż, ja mam aktualnie (bardzo delikatnego mechanicznie) NavRoad Vivo
ST (z tunerem DVB-T) na Win CE 6.0 Core, ekran 6".
Jakby ktoś pytał, po co taki ekran - mam niezbyt dobry wzrok i duże autko.
W każdym razie mam niegłupią kamerkę bezprzewodową z beznadziejnego PDA
Lark FreeBird 4.3 WCam, która to kamerka ładnie gada z NavRoadem i w
dzień, i w nocy.
Trochę już nie na temat, ale kamerka współpracując ze "swoim" Larkiem
włączając się, zamrażała Automapę. Trzeba było resetować urządzenie. Z
NavRoadem już nie ma tego problemu - działa znakomicie.
Jakby ktoś kupował - to sam zestaw kamery (kamerka z doświetlaczem,
nadajnik i odbiornik) kosztuje tyle, to cały zestaw Lark FreeBird z tą
kamerą.

Są navi 7-mio calowe i większe, tak, że można wybierać.

Można wziąć też tableta czy transformera, choćby i 14" opartego wa Win
XP czy nowszym i dorzucić jakiegoś dongla USB do przechwytywania obrazu
video - ale to już nie ma sensu.

Można też za grosze kupić nowy odtwarzacz DVD samochodowy, są modele z
wejściem video.

Kolejne rozwiązanie: radio multimedialne z nawigacją - są w wysokości 1
DIN (z wysuwanym ekranem) i 2 DIN. Zwykle mają wejście na kamerę cofania.
Są różne, od taniej chińszczyzny typu NaviHeaven, przez GMS.pl, przez
Blaupunkta typu Travelpilot, po różne (w tym dedykowane do konkretnych
samochodów) modele Zenec.
Jest w czym wybierać. Niektóre mają wejścia na 2 kamery cofania (lub
kamera + zewnętrzny tuner DVB-T). Zresztą można podpiąć nawet VHS ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Qrde, masz Grześku rację.
Tak to jest, jak ma się otwartych kilka terminali i na każdym coś
innego. Przeczytam posta, a pół godziny później, jak mi się baza
przetwarza, to odpowiadam, pamiętając już posta w zarysie.

Istotnie, pytający wspominał o 10", ja zaś nawijam o 6 czy 7".

Do pytającego: sprawdź, czy 10" to trochę nie za dużo, chyba, że
rzeczywiście chcesz odczytać numer rejestracyjny, lub jeździsz autem
"mocno specjalnym" ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

Nie wiem jak w przypadku kamer, ale niektóre cyfrówki da się tak podłączyć
do tabletu/smartfona, przez usb. t/s muszą mieć USB OTG.
    Bo(o)t manager

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
Powitanko,

Moze kamera z wi-fi i dowolny tablet? Da sie to polaczyc bezposrednio, a
i sama kamera mozna tak sterowac, przynajmniej Panasiem x920.
Wejscia HDMI poza telewizorem jeszcze nigdzie nie widzialem.
Obserwacja jadacych z tylu nie na wiele sie zda, oni potrzebuja zaledwie
100m na pomiar;-) Jesli wyprzedzasz wszystkich i nagle z wielu
samochodow wyskakuje jakies mondeo/vectra, to znak, ze trzeba czym
predzej zwolnic;-) No chyba, ze o cos innego chodzi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej

tak moze nieco OT - czy w tablecie, który ma wyjście hdmi mozna to wejście
zmusic zeby było wejściem - czyli zmusić tablet do pracy jako monitor?

b.

Re: Tablet z wejściem z kamery ręcznej
Dnia Fri, 30 Aug 2013 16:30:34 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com

Ale w tablecie tez moze to byc sprzetowo zalatwione.

Tylko ze wlasnie musi - bo inaczej to nawet nie przestawisz portu
zaprojektowanego na wyjsciowy w tryb wejsciowy.