szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwarow ym serialem. Zna ktos stabilny setup?

ino uno nie mam dodatkowego seriala sprzetowego.

AT+RST
AT+SST
OK
WIFI DISAONNECT
ets Jan 8 2013,rst cause:2,
Ai-Thinkdr Technology Co. Ltd.
seady
WIFI CONNDCTED
WIFI GOT IP
AT+RST
AT+RST
OK
WIFH DISCONNECT
ets J`n 8 2013,rst cause:2,
Ai-Thinker Techoology Co. Ltd.
ready
WIFI CONNECVED
WIGI GOT IP

Program jest trywialny:

    WifiSerial.begin(115200);
    String tmp="";
    while (WifiSerial.available()>0) {
      char inByte=WifiSerial.read();
      tmp+=inByte;
    }
    if (tmp.length()>0) {
      Serial.print(tmp);
    }

    while (Serial.available()>0) {
      char outByte=Serial.read();
      Serial.write(outByte);
      WifiSerial.write(outByte);
    }

Pozdrawiam.

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwa rowym serialem. Zna ktos stabilny setup?

Pozdr
Janusz

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softw arowym serialem. Zna ktos stabilny setup?

arduino uno nie mam dodatkowego seriala sprzetowego.

Probowalem na wszelkie sposoby. od 9600 poprzez 19200, 57600 az do 115200.
Co ciekawe najsensowniejsze rezultaty mam przy 115200.
Reszta to sieczka makabryczna.

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwa rowym serialem. Zna ktos stabilny setup?

Ci znaki.

--
Pozdr
Janusz

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softw arowym serialem. Zna ktos stabilny setup?

a arduino uno nie mam dodatkowego seriala sprzetowego.

00.

ptymalizacja

podobie gubi
Taki jest plan B.
Tego esp mam podpietego do arduino a ono ma 5V logike. Niby zasilanie ma te
 3-3.1V ale cholera wie co tam sie dzieje.

go softwareowego seriala a esp przed sprzetowego.

A jak nie to uruchomie calosc na mega i do uno przekonfiguruje tak aby korz

Tak czy siak nie widzialem nigdzie w sieci niezawodnego przepisu na esp z s
oftwareowym serialem, jednym dziala innym nie...

[...]

?:

k Janusz

 na

epsko. Transmisja

 optymalizacja

dopodobie gubi
te

?w

tego

W sumie zmiana prosta, ale kwarcu takiego na stanie niestety nie mam.

[...]

arduino

zrobilem tak ze pod software seriala podpialem usb-ftdi dla diagnostyki a e
sp mam wpiete w sprzetowy serial uno.
I dziala ok.

I tak chyba narazie zostanie. Jedyny feler to taki ze musze innego terminal
a uzywac zamiast tego z gui arduino. Ale to nie problem :)

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwarowym serial em. Zna ktos stabilny setup?

dyskusyjnych:ok2isl$do7$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

No wlasnie nie gubi.
Przeklamuje pojedyncze bity, co jest dosc ciekawe.
I to przeklamuje je na bicie 0 lub 1.

Obsluga przerwan za dluga ?
Ale w ogole obslugujesz jakies przerwania ? A moze je blokujesz na
chwile ?

Jest zrodlo do biblioteki ?

J.

Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwa rowym serialem. Zna ktos stabilny setup?

jak ESP8266 ma zbyt malo GPIO to ESP32 sobie na pewno poradzi.
Odejdzie Ci jedno urzadzenie...
c.