szukam wykonawcy projektu

Szukam osoby , ktora wykonala by dla mnie hardware ze strony
http://code.google.com/p/openkubus/ wersja druga z LUFA.
Dwie sztuki.

adres e-mail nP76k4 rIq0jZ8ExG4wha 3TTdhA+rkuGj   DES haslo nazwa projektu
na google.

--
 +++

Re: szukam wykonawcy projektu
Elo

Czy ktoś ma wykonać to za mniejsze pieniądze niż uzyskane przez
właściciela poprzez Sofort-Kaufen ze strony:
http://cgi.ebay.de/OpenKubus-AT90-USB-/170570496575
?

Ale kombinujesz z tą tajemniczością.

   Zbyszek
Re: szukam wykonawcy projektu

Pewnie - tan token nie ma prawie elementów. Płytka robiona w domu, bez
obudowy - powiedzmy 50zł/sztukę + przesyłka. Czas realizacji tydzień do
2 tygodni. (części muszą dojść)

Re: szukam wykonawcy projektu

Odlicz sobie koszt czEA%B6ci i koszt (dostawy). Zostanie ci miej niBF% 6=
0 zB3%20
za robociznEA%. Czyli skromnie liczB1%c 1 nop moBF%e 2 godziny pracy  - j=
ak20%
ktoB6% siEA% maB3%o ceni. Zrobisz wszystko w 2 godziny? Wytrawienie wyciEA%
cie20%
pB3%ytek, polutowanie elementF3%w. Zaprogramowanie, przetestowanie? No i =

trochEA% wstyd wysyB3%aE6% klientowi goB3%e pB3%ytki z porobionymi z druc=
ikF3%w20%
przelotkami.

--20%

Re: szukam wykonawcy projektu
Mam do zrobienia inne płytki, więc dochodzi tak naprawdę tylko wycięcie
i polutowanie ;) Od podstaw

Dlaczego? Skoro dokładnie za to płaci? (A jeżeli "goła" odnosi się  do
soldermaski to nie wyobrażam sobie lutowania smd bez tego. ;) )
http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/DSC03716.JPG

Re: szukam wykonawcy projektu

Raczej z dodatkowa zmianą niz za mniejsze pieniadze.
Akurat v. 2.0 ma słabszy procesor, a mi dodatkowo potrzeba wiecej pamieci.
Dla elektronika to niewiele, ale ja bym tego nie wykonał.

;)
Jak chcesz mozesz zainstalowac sobie dodatek leetkey do firefoxa.

--
 +++

Re: szukam wykonawcy projektu
In the darkest hour on Wed, 05 Jan 2011 09:55:11 +0100,

A wcześniej Firefoxa.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
[ 09:21:38 user up 12675 days, 21:16,  1 user, load average: 0.75, 0.04, 0.77 ]

Re: szukam wykonawcy projektu
A gdzie tam jest dokumentacja hardware  ?

Re: szukam wykonawcy projektu

nie znam sie. Moze w zrodlach. dzis wiekszosc to zródła do programów
elektronicznych.

--
 +++

Site Timeline