szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

Hej,

potrzebuję skrócić do minimum kabel zasilający "koniczynka" - najkrótsze
jakie znalazłem gotowe kable to 1,2m a mi wystarczy 40cm. Nie chcę ciąć
i lutować chociaż to najprostsze i bezkosztowe rozwiązanie. Ani North
ani TME nie ma.

pozdrawiam

P.S. Chodzi o skrócenie kabla do zasilacza od netbooka :)

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

Każdy kabel ma dwa końce, może łatwiej będzie znaleźć wtyczkę na drugi
jego koniec i z tamtej strony skracać:)

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

I to jest chyba najlepsza porada! Dzięki!!!

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

Najprostsze to jest zakupienie wtyczki i obcięcie kabla. Gotowe kable może i
znajdziesz, ale jak znam rynek to będzie to rozwiązanie droższe od mojego.

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"
A ja tak współczuję znajomemu, który ma oryginalny kabel 40 cm ;-))
Może się zamienicie??

-----

| gotowe kable to 1,2m a mi wystarczy 40cm.

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

Mogę dać nawet 3 koniczyny za takiego ogryzka :)

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

W Semiconie zobacz. Mnie udało się tam kiedyś kupić wtyczkę zasilającą
podobną do zwykłej stosowanej w zasilaczach (prostokąt ze ściętymi
rogami) tylko większą - takie złącze jest stosowane np. w UPSach i
właśnie do UPSa było mi potrzebne. Cena ok. 20zł OIDP. Mieli też różne
inne wtyczki zasilania.

<Warszawa>
BTW słyszałem że Semicon niestety wynosi się niedługo z WGE, tylko na
Wolumenie będzie :-(
</Warszawa>

Chyba przesadzasz. To jaki problem obciąć, polutować i nałożyć czarne
koszulki termokurczliwe? Mało bajerancko będzie wyglądać? :-) Prawie
nie będzie widać. Poza tym możesz przecież kupić rozbieraną wtyczkę
taką jak wkłada się do gniazdka w ścianie i skrócić przewód od tej
strony, a koniczynkę zostawić oryginalną, zaprasowaną..

Re: szukam wtyku rozbieralnego "koniczynka"

Jak to już ktoś kiedyś z tym samym problemem podsumował: "chciałem w
końcu zrobić coś porządnie". Rozwiązaniem okazuje się rozbieralna
wtyczka do 230V. Na tę chwilę znalazłem gotowy kabel 90cm i jakoś daje
radę. Aby było śmieszniej muszę kolejny raz zmienić laptopa :D

Site Timeline