Szukam projektu ładowarki mikroporcesorowej

Witam, szukam jak w temacie. Najlepiej do wszystkich typów popularnych ogniw (NiCd, NiMH, LiPOly itd.)

Pozdrawiam kim

Reply to
kim

kim snipped-for-privacy@cutthis-ineria.pl napisał(a):

do wszystkich to tylko w erze...

A googli już probowałeś, czy ani ciut ciut?

a na przykład Atmel AVR450 Ci przypasuje?

DJ

Użytkownik DJ napisał:

Googli pytałem.. szukam czegoś sprawdzonego - bo szczerze nie mam czasu na siedzenie i dłubanie.. ale dzięki, ten atmel wyglada ciekawie

Reply to
kim

kim snipped-for-privacy@cutthis-ineria.pl napisał(a):

Nie sprawdzałem powyższego, od razu mówię...

Jak chcesz swoją budować, to zawsze jest siedzenie i dłubanie... Może lepiej kup sobie gotową?

Reply to
DJ

Użytkownik "kim" snipped-for-privacy@cutthis-ineria.pl napisał w wiadomości news:es16a9$bvs$ snipped-for-privacy@alohha.vectranet.pl...

Jeśli do zastosowań amatorskich to może to:

z autorem, przeczytaj opinie, może będzie spełniać twoje wymagania...

KM

Reply to
KM

Użytkownik KM napisał:

Właśnie o takie coś mi chodziło... Oczywiście że do zastosowań amatorskich.

Pozdrawiam kim

Reply to
kim