szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

potrzebuje taki przelacznik, dzwignia ma 60-61 milimetrow
(moze byc dluzsza oczywiscie - i tak musze ja skrocic zeby
zastapic drugi)

nie umiem znalezc na tfu, tfu allegro i ebayu,
przejrzalem tme i kilka mniejszych sklepikow z googla

albo jestem slepy albo w katalogach cherry (producent
tych ktore mam przed soba) dlugosci dzwigni poprostu nie
ma, zreszta i tak nigdzie wiekszego wyboru nie widze, a
przy 20 sztukach nikt mi tego nie zamowi

http://imageshack.us/g/832/20120718165505.jpg/

jak narazie wyglada na to ze chyba kupie cos z krotka dzwignia
i wysle to gdzies do zgrzania...

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

W TME mog─ů by─ç. Kupowa┼éem co┼Ť tam niedawno i w gablocie widzia┼éem prze┼é─ůczniki
z dźwigniami. Z długimi też.

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

Wejd┼║ na TME, w wyszukiwarce wpisz "d┼║wign", a p├│┼║niej szukaj w┼Ťr├│d
mikroprze┼é─ůcznik├│w. Np.
http://www.tme.eu/pl/details/311sm3-h58/mikroprzelaczniki-konektorowe/honeywell /#

Pozdrowienia,
MKi

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

tme juz zwiedzilem najdluzsze co znalazlem to to:
http://www.tme.eu/pl/details/vt16031c/mikroprzelaczniki-konektorowe/highly /#

dzwignia 54mm czyli dalej musialbym kombinowac zeby ja przedluzyc

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia
  i tak musze ja skrocic zeby

Zast─ůpi─ç? czyli masz uszkodzony?
To przełóż dźwignię.

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

mam dwa zepsute, z tej samej maszyny, jak kupie 60mm lub dluzsze
to dotne takie jak mi trzeba, z przedluzaniem jest problem

niestety konstrukcja jest malo przemyslana i te przelaczniki psuja
sie co 6-9 miesiecy, glownie z powodu wilgoci, akutat wstawilem ostatni
zapasowy i zastanawiam sie co dalej

przerobki samej maszyny (robi kostki lodu) raczej nie wchodza w gre,
nie ma tam zbyt wiele miejsca a sam przelacznik jest mocowany do
ruchomego elementu i trzeba by sie sporo nakombinowac zeby dzialalo
to jak do teraz

sama przekladka dzwigni do nowego przelacznika tez za duzo nie pomoze
bo uderza ona w inny element i po jakiejs tam liczbie cykli (okolo rok)
lubi sobie peknac, lub nikiel na zawiasie zchodzi i calosc rdzewieje

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

Mo┼╝e przerobi─ç na zestaw kontaktron/halotron - magnes?
Wojtek

--
Taaa... Oczywi┼Ťcie, s─ů lekarze, kt├│rzy
po┼Ťwi─Öcaj─ů ca┼éy sw├│j czas i wiedz─Ö

Kojarz─ů mi si─Ö takie w┼é─ůczniki z obud├│w do urz─ůdze┼ä alarmowych - czujniki
otwarcia i oderwania obudowy od podłoża. Nie wiem tylko czy na pewno
d┼║wignia przekracza 60 mm.
Z┼é─ůcza do kabli s─ů wyprowadzone jednak do "ty┼éu" a nie do "do┼éu".

Na tym zdj─Öciu tu┼╝ nad akumulatorem:
http://www.satel.pl/pl/product/551/OPU-4%20P,Obudowa

yabba

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

AZ7120CEJ  d┼éugo┼Ť─ç d┼║wigni 63,5 mm
Zerknij tu:
http://www.panasonic-electric-works.com/peweu/en/downloads/ds_63030_2700_en_az7.pdf

do kupienia w Conradzie
http://www.conrad.pl/Prze%C5%82%C4%85cznik-ko%C5%84cowy-Panasonic-AZ7120CEJ,-d%C5%82uga-d%C5%BAwignia,-10A,-115-V%2FDC%2F250-V%2FAC.htm?websale7=conrad&pi70%2275
albo mo┼╝e tu http://www.mbb.pl /
albo google

Pozdrawiam,
2m

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

dzieki, niestety, o wiele za duzo przerabiania - inne polaczenia
bym jeszcze jakos zmiescil, ale te przelaczniki ktore mam sa montowane
na zatrzaski i bolce przechodzace przez dziurki w obudowie, a dzwignia
w tych od panasonica i tak bedzie za krotka (w tych ktore podlinkowalem
zaczyna sie w polowie i ma 60mm a tu na samym koncu a jest tylko
3mm dluzsza)...

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

szukaj "krańcowy"
na szybkiego... np. allegro

http://allegro.pl/mikroprzelacznik-krancowy-z-dzwignia-10a-250vac-i2484040783.html

http://allegro.pl/przelacznik-krancowy-z-dzwignia-41mm-i2501036085.html

http://allegro.pl/przelacznik-krancowy-z-rolka-0929-i2439913075.html

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

W Farnellu jest nawet osobna kategoria: Long Lever
Zobacz tam: Switches & Relays > Switches > Microswitch

Michał

Re: szukam mikroprzelacznika z dluga dzwignia

tutaj maja to co trzeba zeby sobie poskladac http://eu.mouser.com/

Site Timeline