Szukam klawiatury membranowej

Witam, Poszukuję klawiatury membranowej (starczą 4 przyciski).

Wiem, że jest pełno firm które robią takie na zamówienie, ale ja nie mam za dużo czasu.

Znalazłem jedynie takie coś (UM214.4) w Cyfronice:

i to byłoby idealne gdyby nie cena.

Czy gdzieś sprzedają tego typu klawiatury ale w jakiejś normalnej cenie? Potrzebuję jedną sztukę (do pracy dyplomowej).

Reply to
quasi

W dniu 2011-01-28 18:39, quasi pisze:

76zl to drogo ?
Reply to
Rysio

W dniu 2011-01-28 18:48, Rysio pisze:

76zł za klawiaturę 1x12, ale jak dam 12 przycisków a wykorzystam tylko 4 to będzie głupio wyglądało. Za klawiaturę 1x4 chcą 144 zeta.
Reply to
quasi

W dniu 2011-01-28 19:29, quasi pisze:

Zal ci 144zl na prace dyplomowa ?

Reply to
Rysio

W dniu 2011-01-28 19:50, Rysio pisze:

Nie żal, ale te 4 guziczki nie są tyle warte.

Reply to
quasi

No nie sa a twoja praca dyplomowa ile jest warta ?

Reply to
Rysio

W dniu 2011-01-28 20:03, Rysio pisze:

Jednak miałem miałem rację, że te cztery guziczki nie są tyle warte bo właśnie w LC Elektronik znalazłem to co chciałem za niecałe 16zł.

Reply to
quasi

Mam takie zagadnienie :

Wyświetlacz LCD (cyfrowy, trasflective) musi pracować w metalowej obudowie, na dworze - zatem zapewne mogą się przytrafić skrajne temperatury (zwłaszcza ujemne są szkodliwe) - jak podgrzewać taki LCD ? Jest dość spory 140x40 mm.

Znalazłem gdzieś folię - ale była zdecydowanie za duża (raczej do monitora

8"). Może są jakieś inne "grzałki" które by się nadały ?

Macie jakieś doświadczenia z tym ?

Reply to
sundayman

Z LCD nie, ale z elektroniką niedogrzaną tak. Masz w środku może jakiś stabilizator liniowy? Radiator za LCD może wystarczyć. A jak nie, to grzałka na jakimś BD139

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Co masz z przodu? Szybę, czy tworzywo? Z resztą obojętnie. Nie wiem ile tej elektroniki oprócz wyświetlacza tam masz, ale i tak dałbym termostat i grzejnik tranzystorowy, coby temperatura nie spadła poniżej zera w środku. Zaizolować wsio wełną mineralną, by nie grzać okolicy, choć pewnie i tak się ptaszkom spodoba, jak będzie możliwość budowli. Mi gnieździły kosy regularnie na podświetlanym numerze domu. Luksusowy apartament z ogrzewaniem podłogowym i brakiem dojścia dla kotów :-).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

W dniu 2011-01-28 20:55, sundayman pisze:

Kup LCD na obniżony zakres temperatur.

Reply to
Andgro

Żeby to było takie proste :) Już w ogóle jest problem z kupieniem LCD o takim rozmiarze, więc nie można sobie wybierać. Niby one są od -20 st, ale cholera wie, jak to będzie w praktyce, wolę nie ryzykować i zrobić podgrzewanie.

Reply to
sundayman

W dniu 2011-01-28 23:36, sundayman pisze:

Podgrzewanie lekkie nie zaszkodzi, bo unikniesz parowania. Ale jeśli jest napisane od -20, to będzie działać. Masz doroczną okazję sprawdzić to bez lodówki ;)

Reply to
Andgro

Użytkownik "quasi" snipped-for-privacy@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:4d42ff7c$0$2460$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Mirtek

W dniu 29.01.2011 19:42, sundayman pisze:

To ja bym pomyślał o chłodzeniu na lato - obudowa na słońcu może się mocno grzać ;) Ile W ma Twoje podświetlanie?.

Może gąbka?

Reply to
Michoo
Reply to