[szukam] kabel D-SUB

Witajcie,
potrzebuję kupić gotowy kabel 2-3m długości, gniazda D-Sub 9 pin,
(żeński-żeński), 1:1, 9 żył i nie mogę znaleźć,
czy na popularnym portalu aukcyjnym nie widzę, oczywiście łatwo mógłbym go
zrobić sam, wtyczki posiadam, ale nie mam takiego sprytnego przewodu,
a może widział ktoś gotowca?
dzięki za podpowiedzi,

brat

Re: [szukam] kabel D-SUB

A do czego chcesz to wykorzystać? Bo jeśli do normalnego "starego"
kabelka szeregowego, to o ile nie potrzebujesz osobnej linii na
sygnalizację dzwonka ani wielkiej odległości, to zwykła ethernetowa
skrętka powinna spokojnie wystarczyć.

Re: [szukam] kabel D-SUB

o! zaćmiło mnie, to jest myśl, co prawda na schemacie kabla jest połączone
wszystkie 9 pinów ale bodaj 2 są nieopisane (i być może?) nie są
wykorzystywane (a jeżeli tak jest to wówczas nawet można kupić fabryczny
kabel z rozbieranymi gniazdami i przelutować w/g potrzeb), sprawdzę,
dzięki,

brat

Re: [szukam] kabel D-SUB

W przyrodzie występują nawet takie złącza DB-9 i DB-25, które mają
złącze RJ-45 zamontowane w miejscu wyprowadzwnia kabla. W tych co
bardziej sprytnych da się nawet zmienić przypisanie styków DB i RJ.
Łączy się takie dwa patchcordem ethernetowym, nawet lutownica nie
jest potrzebna.

Re: [szukam] kabel D-SUB

rewelacja, jeżeli okaże się, że nie wszystkie piny muszą być obsadzone to
kupię takie złącza,
dzięki,

brat

Re: [szukam] kabel D-SUB
ewentualnie ekranowana skrętka będzie 8 żył i ekran na masę:)
--
pzdr, j.r.

Re: [szukam] kabel D-SUB

w razie 'W' tak też zakombinuję ;-) <OK>

brat

Re: [szukam] kabel D-SUB

Taki:

http://allegro.pl/kabel-rs-db9-com-2xzen-5m-full-handshaking-wwa-i1696098431.html

yabba

Re: [szukam] kabel D-SUB

http://allegro.pl/kabel-rs-db9-com-2xzen-5m-full-handshaking-wwa-i1696098431.html

o tym właśnie myślałem jeżeli wystarczy 7 przewodów,
thx,

brat

Site Timeline