Szukam falownika (do zasilania silnika)

Witam

Elektronicznie:)

Poszukuję falownika, który będzie napędzał silnik trójfazowy normalnie zasilany sieciowo, o mocy 550W, w obrabiarce elektrycznej Falownik musi mieć możliwość podłączenia płynnej regulacji obrotów np potencjometrem, czyli wejście napięciowe. Zakres regulacji od wartości bliskiej 0 do częstotliwości sieci 50(60)Hz. Wejście dodatkowe, np cyfrowe, mile widziane, ale nie konieczne. Kompensacja poślizgu (jeśli nie jest standardem - nie wiem) też by się przydała. Może ktoś ma NIEDROGO albo wie gdzie NIEDROGO kupię. Za ~1000zł wiem gdzie są:), szukam taniej.

Reply to
A.Grodecki

On Behalf Of A.Grodecki

845zł brutto.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Użytkownik slaw69 napisał:

Zrobić sobie mogę i ja, ale nie chcę i nie mam czasu się w tym babrać a innej samoróbki też nie chcę, chodzi mi o wyrób seryjny. Ale dziękuję.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik ziel napisał:

Poproszę o szczegóły techniczne lub adres gdzie je znajdę.

Reply to
A.Grodecki

On Behalf Of A.Grodecki

Altivar - przemienniki czestotliwości Do regulacji prędkości silników asynchronicznych. Altivar 08 - 0,18 kW do 0,75 kW Altivar 28 - 0,37 kW do 15 kW Altivar 58 - 0,37 kW do 55 kW http://217.153.88.147/PDF_PL/3_AUTOMATYKA/11_ALTIVAR_08_KATALOG.pdf Do kupienia np w ELMAX.

pzdr Artur

Reply to
ziel