Szukam dokumentacji pamięci SRAM

Witam W ofercie tme znalazłem pamięć o oznaczeniu SR611008HSA15J (specyfikacja: SRAM HS AS 5V 128k*8 15ns)

polega na tym, że nie mogę znaleźć żadnej jej dokumentacji. Kto może być producentem? Może mogę liczyć na jakąś zgodność pinologiczną z bardziej popularnym układem? Cena jest bardzo korzystna (ok. 10pln brutto w detalu).

Pytanie alternatywne: jak bardzo pamięci SRAM są podatne na "przetaktowanie"? Potrzebuję szybkości zapisu na poziomie 20MB/s, czy mógłbym użyć tu pamięci 55ns bądź 70ns?

Reply to
Ostry

Użytkownik "Ostry" snipped-for-privacy@pf.pl napisał w wiadomości news:d2s3bt$6e7$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Zakup będzie trudny - w magazynie TME brak

Reply to
SP9LWH

Wiem, ale powinni to sprowadzić, niedawno jeszcze były.

Reply to
Ostry

Użytkownik "Ostry" snipped-for-privacy@pf.pl napisał w wiadomości news:d2s4c9$8po$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

Być może pytanie o dane do TME będzie chyba najskuteczniejsze. Znane mi wyszukiwarki nie proponują danych technicznych.

Reply to
SP9LWH

Użytkownik Ostry napisał:

Potrzebne do seryjnej produkcji, czy to ma być ustrojstwo jednostkowe ? Jeśli jednostkowe, to proponuję pamięć cache z jakiejś starej płyty gównej na 486 lub pierwszych Pentium. Mają czasy rzędu 15..25ns (w zależnośi od płyty). Często najszybsza była jedna kostka pracująca w TAG-u. Kostkę 15ns spokojnie pogonisz na 65MHz.

Pozdrawiam Grzegorz Kurczyk

Reply to
Grzegorz Kurczyk

może

Generalnie tak, pamieci sa wymienne w obrebie tej samej grupy.

Podnoszac napiecie napewno uda ci sie "przyspieszyc" pamiec na ile...? tego nie wie nikt, poza tym rozrzut moze byc znaczny i egzemplarze nawet z tego samego wafla ale z roznych jego czesci moga miec zupelnie inne mozliwosci "przyspieszania"

Reply to
PAndy

Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> napisał w wiadomości news:d2t8lf$mj0$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

nie no bez przesady, kostki tego typu sa dostepne bez problemu. W TME ktoś popełnił błąd wpisując takie oznaczenia, chodzi o kostki samsunga, np. K6R4016V1C lub podobne (polecam

dział półprzewodniki SRAM)z czasami dostępu nawet 8ns. Uzywam tych kostek i hulają na 100MHz w urządzeniach - polecam WBC lub Rutronik.

pozdrawiam Sławek

Reply to
bsl

Dzięki wielkie, rzeczywiście.

Reply to
Ostry

Dnia Mon, 4 Apr 2005 21:08:46 +0200, Ostry snipped-for-privacy@pf.pl napisał:

dokumentacje do tej pamieci idzie znalezc za free szukajac googlem ale troche sie trzeba naszukac. Mam ja pewnie gdzies na dysku ale nie pamietam jak sie ten pdf nazywal zeby go znalezc :( Pamieci produkuje etron, cypress, idt - tam warto poszukac

Reply to
yorgus

:-o Chyba nie cofamy się do epoki dinozaurów? Przecież w każdym sklepie "na rogu" można kupić SRAMy 10ns. Z szybszymi może być już problem.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisał(a):

Problem za to pojawia się, jak się mieszka w miejscowości, w której nie ma rogów, bo skrzyżowania zaokrąglili... ;-) A w aptece tylko na recepty...

Reply to
Daniel Dawid <LightHouser> Majewski

Od kilku już lat nie odwiedzam osobiście sklepów elektronicznych (chociaż mieszkam w DC i trochę ich tu jest) bo po prostu nie mam na to czasu w ciągu dnia. Zakupy robię przez Internet i to jest IMHO najwygodniejsze rozwiązanie. Niezależnie gdzie mieszkasz.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski napisał(a):

Ale to już nie ten klimat, co pożartować, potargować się, czasem nawet załapać jakąś "małą i fajną robótkę" na miejscu... ;)

Reply to
Daniel Dawid <LightHouser> Majewski

Ja przez 8h dziennie mam dużą i fajną robótkę, tyle mi wystarczy. Kiedyś w końcu trzeba mieć czas na odpoczynek i inne przyjemności. :-)

Reply to
Adam Dybkowski