Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Witam
Czy moze mi ktos doradzic w zakupie jakiejs (chyba elektrycznej) opalarki do
koszylek termokurczliwych ? Do prac czysto amatorskich. Najwieksze srednice
to z 5 mm. Do tej pory grzeje zapalniczka, ale to lipa.
Patrzalem jakies opalarki, ale nie za bardzo wiem czy dobrze szukam. Np cos
takiego moze byc
http://swiatnarzedzi.pl/Opalarka_Verto_1500W_300_500_C-12.html
?
Tylko, ze takie cos ma temp pracy np 300 st, a koszulki powinny dostawac tak
max do 120 chyba ?

Prosze o porady w tym temacie.

Fantom

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

To odsuwasz sprzet dalej od koszulki i masz taka temp ktora ladnie obkurczy.

Sa sprzety z regulacja, ale nie za taka cene.

Tmek

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

No w sumie tak, ale nie chce przy okazji grzac wszytskiego dookola wraz z
reka trzymajaca np kabelek.

No wlasnie patrze.
Sa tego typu z tych "tanich"
http://allegro.pl/opalarka-2000w-500c-wyswietlacz-dysze-promocja-i1779268626.html
http://allegro.pl/opalarka-z-plynna-regulacja-2000w-graphite-59g524-i1782008052.html

Warto dolozyc czy to raczej bajer w tej klasy opalarce ?

Fantom

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek
(ciap)

Czy┼╝by┼Ť mia┼é zapalniczk─Ö tak─ů jak bracia Marx?

--
Włodek

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Witam ale 11 dni temu niejaki Albercik pytal praktycznie o to samo - to Twoj
klon?

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Jezlei to moj klon to jakis "z terenu" :) To nie ja.
Tak jak pisalem, potrzebuje raczej czegos stacjonarnego - na prad.

Fantom

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek
Użytkownik Fantom napisał:

Suszarka do włosów spisuje się w tym wypadku znakomicie

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Jaka temp na wyjsciu osiaga taka suszarka 2kw ?

Fantom

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Bladego poj├ä┬Öcia nie mam, na pewno bezpieczn├ä┬ů dla w─╣┬éos─é┼éw i sk─é┼éry, drog├ä┬ů
eksperymentaln├ä┬ů trzeba znale─╣┼č├ä┬ç odleg─╣┬éo─╣┬Ť├ä┬ç kabelka od dyszy.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek
Ja używam opalarki "do okien, farb itp" bosch phg2 - zwykła najprostsza,
2 biegi - na pierwszym biegu chodzi trochę jak taka bardziej wydajna
suszarka, i idealnie obkurcza rurki. Może chińska suszarka ze sklepu
"wszystko po 5.99" ci wystarczy?
Na drugim biegu grzeje zbyt mocno, mo─╣┼║na ju─╣┼║ ni├ä┬ů rozlutowywa├ä┬ç smd ;)

--
| Bart─╣┬éomiej Ku─╣┼čniewski
Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Nawet trochę droższa, bo za 45zł po kilku użyciach miała podtopoiny
wiatraczek, przez co zaczęły się bicia. Zapewne stało się to po
wy─╣┬é├ä┬ůczeniu i
odłożeniu na bok, po pracy rzędu 5 minut. Potem rozleciał się bezpiecznik
termiczny. Dla siebie przezornie kupiłem Steinela.

Michał

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

1. dobrze kiedy ma szeroki ty┼éek i mo┼╝na j─ů postawic na nim ┼╝eby
wystyg┼éa bo na boku to mo┼╝na co┼Ť przypali─ç dysz─ů np dywan albo si─Ö sama
zdeformuje od ciepła spirali.

2. nie patrz na te temp na pude┼éku, kupisz za s┼éab─ů, wyjdziesz na
balkon albo do samochodu i niedokurczysz koszulek bo zimno i wiatr

3. zawsze mozna odci─ů─ç przew├│d 2 biegu i zostawi─ç tylko mniejsz─ů temp.
na pierwszym biegu trudniej sie poparzy─ç dotykaja─ç dyszy, na drugim
wystarczy uderzy─ç rek─ů w blach─Ö i ju┼╝ po ptokach.

4. nowa po w┼éaczeniu ┼Ťmierdzi jaki┼Ť czas. Tak ma by─ç ;)

--
Piotr

Re: Szukam "amatorskiej: opalarki do koszulek

Dzieki. Cenne uwagi

Fantom

Site Timeline