Szlifierka katowa z regulacja obrotow czy moze cos innego?

szukam urzadzenia, ktore pomogloby mi w prostej obrobce drewna, tj. nakladka
z papierem sciernym i polerowanie roznymi gradacjami (nakladka na rzep).
Rowniez do oczyszczania metalowych elementow przed nalozeniem lakieru, czyli
proste prace konserwatorskie przy domu. Znajomy pozyczyl mi jakis czas temu
niebieskiego Bosch`a gumowke z regulowanymi obrotami, bardzo mi pomogla
wlasnie przy drewnie.

Jakie urzadzenie i jakiej marki moglibyscie polecic? Mam szlifierke
oscylacyjna zielonego Boscha podobna do tej: http://tinyurl.com/yecmxzk ale
jest beznadziejna, wole juz wziac papier na kostke i recznie robic.
Priorytetem dla mnie jest porecznosc i wygoda, cena na drugim planie.

Pozdrawiam,

Plissken

Re: Szlifierka katowa z regulacja obrotow czy moze cos innego?

Nie wolałbyś popytać na news:pl.misc.budowanie ??
To o co pytasz naprawdę niewiele z elektroniką ma wspólnego...

Re: Szlifierka katowa z regulacja obrotow czy moze cos innego?

Dziekuje za sugestie. Nie wiedzialem, ze jest taka grupa.

Zycze milego dnia i pozdrawiam,

Plissken

Site Timeline