"System Dozoru Elektronicznego" dla skazanych (od strony technicznej)

Ponieważ nie znalazłem odpowiedniego tematu i informacji w internecie
- pytam o szczegóły techniczne tego rozwiązania:
Widoczne jest urządzenie stacjonarne (telefon, modem?) z dwoma antenkami,
oraz urządzenie przenośne w postaci bransoletki, przypominające kształtem
przerośnięty zegarek na rękę.
Na jakiej zasadzie to działa? czy wykorzystany jest moduł GSM, GPS?
na jakich częstotliwościach komunikuje się bransoletka z modułem
stacjonarnym
i moduł stacjonarny z centralą?
Czy transmisja jest analogowa, cyfrowa, jakie moce są używane,
jaki jest zasięg między bransoletką a modułem stacjonarnym,
oraz czy możliwe jest działanie (nie w sensie zapisu w pamięci, ale
transmisji)
samej bransoletki oddalonej od modułu stacjonarnego?
Jak odbywa się ładowanie bransoletki?
Co się dzieje z modułem stacjonarnym w razie przerw w dostawie prądu
lub awarii zasięgu GSM np. w czasie letnich burz (o ile to w ten sposób
działa)?

Tu jest filmik na którym pokazane jest jak wyglądają te urządzenia.

http://dziendobry.tvn.pl/video/jak-dziala-system-dozoru-elektronicznego,1,posts,4884.html

Re: "System Dozoru Elektronicznego" dla skazanych (od strony technicznej)
Tu zdjęcie całego kompletu

http://s.v3.tvp.pl/images/8/4/7/uid_84782da127aef15535eb58bbbbfd7d551294154082264_width_700_play_0_pos_3_gs_0.jpg

Site Timeline