sygnał linii telefonicznej na jack'a

Potrzebuję zrobić trzy moduły, które mają dwa wejścia linii
telefonicznej, z których sygnał wychodzi jack'iem (takim do karty
muzycznej). Jedna linia na jeden kanał powiedzmy lewy druga linia na prawy.
Nie jestem elektronikiem od razu mówię, więc nie wiem na ile jest to
trudny projekt. Z tym, że mam osobę która mi to wykona jeśli dam jej
schemat.
Ktoś coś takiego miał ? widział ?
Będę bardzo wdzięczny za szybką pomoc!!!

Re: sygnał linii telefonicznej na jack'a

Po wpisaniu do gugla odpowiednich słów, na jednym z pierwszych miejsc
wyskakuje taki oto piękny link:

http://www.zdrada-malzenska.pl/index.php?products=product&prod_id26 %

Pewnie jeśli poszukać dalej, znajdzie się również wersja dla wiernych
małżonków, za cenę bardziej odpowiadającą wartości (można to zrobić za
jakieś dwa złote).

Re: sygnał linii telefonicznej na jack'a

fajne do tego sa transformatorki telefoniczne ze starych modemow ktore kupisz w
cenie zlomu, galwaniczna izolacja itp itd. Swojego czasu takie cos zrobilem i
dzialalo pieknie, dodatkowo automatycznie wlaczalo starego kasprzaka na "REC",
obecnie pewnie bym zrobil to na komputerze z rozpoznawianiem "ze jest dzwiek"
ale transformatorek pozostaje. Schematow na sieci bylo i na pewno jest od *****
to uzyj google.

Re: sygnał linii telefonicznej n a jack'a

telefonicznej,

Jesteś ministrem od realizacji paktu ACTA? ;))
W linię telefoniczną nie masz prawa ingerować, pozostaje jedynie sprzężenie
magnetyczne.
Na pewno ktoś to już zrobił, już 20 lat temu.

Feromon

Re: sygnał linii telefonicznej na jack'a

Od 1 maja 2004 (czyli od uniowstąpienia) nie jest potrzebna nawet
homologacja urządzeń podłączanych do linii telefonicznej. Jak widać
nie wszystko co wymyśla UE jest do bani.

Nawet więcej niż 20. Dawno temu popularne były cewki do sprzęgania
się z telefonem. Wymyślono je w czasach, kiedy faktycznie nie można
było ingerować w linię telefoniczna. W Niemczech nie można było nawet
mieć własnego telefonu, wszystkie były własnościa Bundespost (jak widać
nie wszystko co niemieckie musi byc lepsze od tego co polskie). Ale te
cewki już nie działają -- dzisiejsze telefony nie mają transformatorów.

Re: sygnał linii telefonicznej na jack'a

Nie ;] Stawiam mały prosty system do obsługi callcenter.
Nagrywanie rozmĂłw i wrzucanie ich do teczek klientĂłw.

Site Timeline