swissvoice nie lubi dobrych aku - Page 2

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku
hej

ja kiedys popelnilem blad kupujac w markecie alcatel dect, tani byl ale ladny i
kupilem az 3 by miec interkom w domu. I co sie okazalo? Tez wlozylem taki
patent jak ty by zmierzyc jak on laduje te akumulatory, bo ciagle byly cieple.

I okazalo sie ze tu nie ma ZADNEJ logiki od ladowania GP750 NiMh. Jeden
rezystor :-( Masakra, po kilku latach akumulatory sa do wywalenia, pogadasz
3minuty i juz telefon piszczy i blaga o ladowanie. Piszczy czlowiekowi do ucha
w dodatku.

Debile ksiegowi  to projektowali? Czy elektronicy? Wycie do ucha, rozladowanie
sie do zera w przypadku utraty lacznosci z baza (wyje co chwile szukajac bazy i
rozladowuje sie z predkoscia swiatla). Dodaj do tego brak kontroli ladowania i
masz szajs jakich malo.

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku

                                           ^^^^^^^^^^^^^^
                                            A to jest wada, że po "kilku
latach" akumulatory padają?
A może ty znasz jakieś akumulatory, co działaa wiecznie? Coś przeoczyłem w
nowościach elektronicznych?

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku

No ja myślę, że telefony DECT to chyba tylko księgowi projektują ;)...
mam Motorolę... też była tania, ale w sumie bez bajerów żadnych, więc
myślałem, że stąd ta cena... niestety...
Akumulatorki też się ładują godzinami i bez jakiejkolwiek kontroli
(przypuszczalnie także przez rezystor albo coś w tym stylu ;)), telefon
po rozładowaniu piszczy głośno przy uchu i - co najlepsze - jak się raz
"przełączy" na piszczenie, wówczas nie słychać już rozmówcy ;)... ale
połączenie jest, rozmówca mnie słyszy, ja go nie ;)... można włączyć
głośnomówiący i z powrotem telefon i dalej gadać - aż do kolejnego
"zapiszczenia" po kilkunastu sekundach ;)... no po prostu obłęd...
żadnego wczesnego ostrzegania, w połowie słowa "pi piii" i po rozmowie,
choć telefon działa i połączenie jest :/...

Pozdrawiam
Konop

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku

no dokladnie, akumulator by sluzyl nadal ale ten ciulowaty telefon trzyma go
nadal w objeciach wielkiego Volta :/ Akumulator tak zajechal ze ladowarka nawet
nie chce ich ladowac, po pol minuty zapala czerwona diode na kanale tego
akumulatora = wywalic.

Motorole byly identyczne z zastrzezeniem co do obudowy, takie samo menu i
wyswietlacz. W srodku napis thomson telecom. Klawise int/ok, c, R, ksiazka, mic
mute, odbierz/zakoncz i okragly przycisk z roznymi funkcjmi. Reszta to
numeryczna zwykla klawiatura. Wyswietlacz ma ikony bateri, ludzik z "?", i
"grabie" ala antena.

Aha, nie da sie hurtem skasowac "kto dzownil" albo zapomnialem czy jest taka
funkcja. Da sie pojedyczno kasowac liste ale tutaj nie jestem pewien czy w
instrukcji nie bylo mowy jak skasowac na raz 20 wpisow.

Jakbym ja projektowal telefon to po utracie kontaktu z baza by popiszczal
minute i sie wylaczyl najnormalniej w swiecie. A ten ch... bedzie szukal bazy
(co musi byc energochlonne) az zdechnie i nie bedzie sie nadawl do niczego. Tak
sie dzieje jak elektrownia wylaczy prad.

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku

Jesli akumulatory wytrzymuja "kilka lat", to moze rozsadni elektronicy
? Po co lepiej, skoro tak jest dobrze ?

Ewentualnie nie przypuszczali ze akumulatory beda po latach drozsze
niz telefony :-)

A tak po prawdzie to wcale nie tak latwo poprawnie ladowac NiCd/MH.

J.

Re: swissvoice nie lubi dobrych aku

Kilka to 2 z hakiem, moze trzy ale juz od roku mega szybko sie rozladowuja :(

DECT pana sonika mial ladowane impulsowe i jakas logike, akumulator z sluchawki
ktora siedziala cala noc na zasilaniu byl zimny. Czyli sie ladowanie konczylo.
Ale byl 2x drozszy. Kto tanio kupuje, dwa razy kupuje.

Site Timeline