swietlówka UV - Page 2

Re: swietlówka UV

To pewnie rozbieraliśmy zupełnie różne konstrukcje, bo ja Philipsy i
Osramy. Wszędzie były świetlówki z 4 wyprowadzeniami. Mało tego -
podłączałem elektronikę pod zwykłą świetlówkę liniową i również działa.
Liniowa = zwykła rurka z dwiema parami wyprowadzeń.
Wątkotwórca pisze, że ma rurkę z pojedynczymi wyprowadzeniami na obu
końcach, czyli coś co wygląda jak podświetlenie CCFL paneli LCD w
monitorach. Na to też mówi się "świetlówka" ale wymaga zupełnie innego
zasilacza.
Maciek

Site Timeline