święte krowy

Dla ludzi, którzy szukają rzetelnej wiedzy i chcą się wiedzą dzielić a nie dla śmierdzących leni, którym się wyszukiwarki użyć nie chce a naukę elektroniki chcą zaczynać np. od budowy wzmacniacza o mocy pierdyliona watów. Oczywiście uznając znajomość prawea Ohma jako uwłaczającą ich godności.

Ja poszedłem na Elektrodę podzielić się swoją wiedzą i zdobyć też wiedzę od innych. Doprowadziłem do założenia nowego działu, napisałem ponad 8000 postów. W 687 przypadkach moje odpowiedzi zostały uznane za pomocne - dopóki byłem aktywny, utrzymywałem się w pierwszej 40-tce pomocnych.

5 lat użerania się z lamerią wyczerpało moje chęci pomagania innym. Ty sobie naprawdę nie zdajesz sprawy z tego, jak leniwa jest luseria.

A co moze mi zbronisz ? :-D

Chyba chciales napisac jako jedyny dopuszczony.

Jak ktos poza PC nie widzial swiata to tak. Ale musze cie zmartwic w latach 80tych swiat no dosie sie nie konczyl.

Mozna piszac.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski

Nie - podstawowym językiem grupy był angielski. Polski stał się podstawowym po połączeniu grupy z konferencją FidoNET POLISH oraz pojawieniem się pierwszych czytelników z polski - grupa została praktycznie przejęta przez Polaków.

Doprawdy? I piszesz to w kontekście powszechnej komunikacji? Niby na jakim forum w tamtych latach standardem był brak polskich liter?

Nie mam pojęcia, co usiłujesz przekazać w dwóch ostatnich odzywkach. Bełkoczesz.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Miałem kiedyś tak, że w zimie ujemny bilans rozładowywał mi akumulator po 2 miesiącach (w połowie każdej zimy jedno ładowanie do pełna). Po 2..3 takich zimach postanowiłem gasić światła za każdym razem, gdy wjeżdżam do garażu na czas dojazdu na swoje stanowisko (około 30s). Problem zniknął. Światła to rząd 100W, ale tylko 30s dziennie. 7.5W przez 7 minut dziennie dałoby ten sam skutek. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2011-05-20 10:07, Piotr Gałka pisze:

Tylko że 7.5W z takiego paneliku na półce z tyłu - to uzyskasz zimą, ale na alpejskich szczytach powyżej poziomu chmur, a nie u nas, przy zasypanej śniegiem tylnej szybie ;)

Reply to
BartekK

Użytkownik "BartekK" snipped-for-privacy@NOSPAMdrut.org napisał w wiadomości news:ir58t1$adk$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

To tylko odpowiednio wydłuży wymagany czas. Do 8h (tyle pi x oko trwa dzień w zimie) jeszcze daleko. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Bez kasy to dziś nie da rady się wybić.

Kiedyś to co innego, nie było captcha, spamowanie wyszukiwarek w celu wypozycjonowania strony było na prawdę skuteczne, katalogi stron bezpłatne itp.

Reply to
spam

In the darkest hour on Thu, 19 May 2011 21:54:26 +0200, Marek Borowski <marek_remove snipped-for-privacy@borowski.com screamed:

Standardem to on nigdy nie był.

Reply to
Artur M. Piwko

Już pisalem - jedyną grupą dyskusyjną, gdzie standardem było pisanie po polskawemu, była soc.culture.polish.

nie dyskutuj głupio

Reply to
identifikator: 20040501

Głupio to powinno być tobie - nie pomogłeś ani jednej osobie. Ale wymagania masz takie, że strach się bać.

Poza tym każdy moderator powinien mieć wytatuowany numer Elektrody, żeby nigdy nie mógł się wyprzeć,że był moderatorem na Elektrodzie ! Może to się przydać w przyszłości.

Reply to
Tom

No nie wiem. Moze na waszych fido, na internecie dopiero wchodzily, i wszedzie byl problem.

Zreszta jestem najlpszym przykladem, do tej pory pisze po polskawemu i dobrze mi z tym :-P

Wiesz jaka jest między nami różnica? Ja piszę otwarcie, pod swoim imieniem i nazwiskiem, nie wypieram się niczego. Ty szczekasz anonimowo - nie masz odwagi nawet się przedstawić.

Jesteś tylko i wyłącznie jednym z wielu anonimowych keyboard-warriorów. Zupełnie bez znaczenia.

Jaki problem? Od samego początku było wiadomo, że obowiązuje ISOlatka.

A ja jestem najlepszym przykładem czegoś przeciwnego.

A twoja fidomazowia ?

A ile lat trzeba bylo poczekac az powszechnie uzywane programy beda sobie poprawnie radzic z isolatka - poczawszy od drivera klawiatury na jakims Sunie, do generatora znakow na DEC-terminalu konczac. No i jeszcze gdzies jakas Polska Norma byla, z klawiatura maszynistki.

A udowodnij ze to jest _twoje_ imie i nazwisko.

Poza tym przestan uzywac, bo narazasz administratorow serwerow na problemy

ja nie twierdzę, że jestem geniuszem, jak nie mam nic do powiedzenia to się nie udzielam, ale jak już o coś zapytam to czemu dostaję milion bzdurnych odpowiedzi, a na elektrodzie nikt ich nie usuwa...

zamierzam otworzyć własną stronę serwisową - zobaczymy jak to się przyjmie...

napewno nie będzie tak jak na elektrodzie...

Reply to
identifikator: 20040501

Ona do dzisiaj obowiązuje w FidoNet. Przy bramkowaniu FidoNet <->

usenet była translacja w obie strony.

Polska norma wprowadziła własnie ISOlatkę, ku zaskoczeniu wszystkich wojujących o jednolity standard. "Klawiatura maszynistki" umarła na szczęście śmiercią naturalną.

a dlaczego na elektrodzie nie ma takiego działu "dyskusje z moderatorami o forum"?

Reply to
identifikator: 20040501