święte krowy

staram się nic nie pisać, ale czasami muszę... czy istnieje jakaś pała na
moderatorów elektrody? wiem, że kiedyś toczyła się tu na ten temat
dyskusja - może Ktoś pamięta jakieś hasła z tematu lub treści na podstawie
których można by znaleźć tamtą dyskusję?

Re: święte krowy

Oczekujesz, że ktoś da ci oręż do trollowania na elektrodzie :) Może
pisz zgodnie z regulaminem to ci nie będą usuwać wpisów.

Re: święte krowy
Moderatorzy ne elektrodzie to przypuszczam,ze to ludzie odsunięci od
społeczństwa. Zachowują się nienormalnie. Nieraz jest ciekawy temat, a tu
moderator-idiota kończy temat, bo np nie ma kropki, albo błąd gramatyczny.
takich to b trzeba zgłosic na policję, tam by ich odpowiednio potraktowali.

Re: święte krowy
Hello Tom,

To zgłaszaj. I nie płacz tutaj.

Re: święte krowy

Użytkownik "Tom"

Daj jakiś link to się przekonamy.

Nie mówię, że nie masz racji. Ale kiedyś sam się dziwiłem dlaczego usuwają
mi posty na różnych forach.
Teraz gdy sam jestem moderatorem (nie na elektrodzie) to wiem dlaczego.
Ze strony moderatora to inaczej wygląda niż ze strony użytkownika.

Robert

Re: święte krowy
Hello Robert,

Co luseria wie o moderowaniu? Ja zrezygnowałem z moderowania na
Elektrodzie z powodu nadmiernej POBŁAŻLIWOŚCI admiralicji Elektrody
dla lamerii.

Re: święte krowy

Z tego co pamiętam to na ciebie były największe skargi. Potrafiłeś się
przyjebać do kogoś nawet za to że na allegro w opisie przedmiotu wykryłeś
błąd.

Marek

Re: święte krowy

Tylu kretynów piszących z błędami ortograficznymi co jest na elektrodzie dawno
nie widziałem, Nawet na samochodach i piłce nożnej ludzie lepiej piszą.

Re: święte krowy

Nie mówię akurat o sobie że się do mnie przy..ał, bo nie to nie do mnie się
przy...ał o błędy na allegro, tak naprawdę to też nie były to błędy
ortograficzne lecz tylko jakaś sposób opisu przedmiotu mu nie pasował i
zrypał człowieka),
Czasem poza elektrodą pisuje się przecież z różnymi innymi forumowiczami i
co rusz to skarżą się na niego. Nikt ale kompletnie nikt go tam nie lubi od
tej strony, więc jeśli odszedł to nikt za nim tam nie tęskni.
W ogóle co do błędów ortograficznych czy literówek to to forum nie jest
humanistyczne więc należy traktować pewne rzeczy z przymrużeniem oka. Jak
czytam czasem i widzę ze totalne farmazony piszą niektórzy albo wogóle nie
czytają co się im pisze, to moderatorowi to nie szkodzi i nie ważne jest że
to są pierdoły ale za brak przecinka lub literówkę od razu się przypier..ją.

Marek

Re: święte krowy
Wiesz jak znajdziesz jakB1%B6 metodEA% to daj znaE6% bo za duBF%o sobie
pozwalajB1% i nie ma jak tego ukrF3%ciE6%.
PytaB3%em o to na grupie prawnej, ale rada byB3%a taka BF%e mogEA% tam nie
zaglB1%daE6%.
MyslaB3%em nawet BF%e wB3%aB6%ciciel elektrody zareaguje jakoB6% jak poka=
BF%e
siEA%przykB3%ady, ktF3%re delikatnie mF3%wiB1%c sa na granicy prawa, ale wi=
daE6%
ze daje przyzwolenie na takie postepowianie.

Re: święte krowy
Jeszcze coB6%, jak rozmawiamy o moderatorach.
Niech ten co moderuje powie mi dlaczego wg waBF%ne jest to czy na koncu
zdania jest kropka czy nie, zamiast tego o czym siEA% pisze?
Bo tego pojB1%E6 nie mogEA%. To jest forum, a nie praca w szkole z jEA%zyk=
polskiego. Ja nie mF3%wie o przypadkach gdzie ktoB6% sam nie wie o czym
piszEA% (tzn sam nie rozumie co napisaB3%), ale o normalnych
wypowiedziach.

SpotkaB3%em tez osobiB6%cie przypadek (na sobie) BF%e zadaB3%em pytanie na
forum, a administrator elektody BF%e skoro on zna odpowiedBC% to ja tez
powinienem. To byB3% dopiero skandal. A nawet wyjaB6%nieF1% nie raczyB3%
napisaE6% na mojB1% proB6%bEA%.

Re: święte krowy

Ha! To jest własnie bezczelność! Kiedyś czytałem jak moder zrypał zadawacza
pytania że ten wpierw nie poszukał odpowiedzi na google. Elektroda w/g
moderatorów  jest więc miejscem dyskusji na tematy które nie pojawiają się
na google. Problemem jest jednak to że idąc tym tokiem rozumowania elektroda
nei ma prawa bytu bo w google co kolwiek byś nie wpisał to znajdziesz na to
odpowiedź.
Idiotyzmem jest też że moderatorzy kiektórzy zakładają że każdy zna j.
angielski.
Dla mnie nie stanowi to problemu bo niemiecki i angielski znam, ale są tacy
co ani tego ani tego, więc nie każdy przeczyta sobie datasheet, więc poprosi
o  pomoc w wyjaśnieniu, a wtedy jaśnie pan moderator wyżywa się na takim
pytaczu jak na ścierce, bo przecież w datashecie jest napisane. A co mnie
spotkało? Kiedyś coś opisując, na potwierdzenia swojej tezy  wkleiłem tekst
zarównio po niemiecku jak i angielsku i zostałem za to zjebany, mimo że
poniżej cytowałem wybrane istotne zdania w tłumaczeniu polskim.
Ostatnio coraz rzadziej tam zaglądam. Miałem zamiar pokazać w dziale DIY
swoje ostatnio wykonane własnej konstrukcji urządzenia a jest ich kilka i to
w ocenie znajomych naprawdę ciekawych i przydatnych rzeczy, ale jednak
odstąpiłem.

Marek

Re: święte krowy

) że zadałem pytanie na

Też sie z tym spotkałem , ktoś wyciągnął bardzo stary temat a ja zostałem
ukarany bo kiedyś na niego odpowiedziałem _paranoja . Oczywiście odpowiedź
amiralicji była żenująca  .Najciekawsze jest to że moderatorzy nie tolerują
błędów interpunkcji i drobnych pomyłek ale tajne dokumentacje serwisowe bez
pozwolenia wydawcy  jak najbardziej preferują na swoim serwerze.
Przydała by sie silna zdrowa konkurencja nowego forum bo moderatorskie
dziatki  elektrody działają jak za czasów PRL czy PIs-u.

Re: święte krowy
Hello mm,

Jasne. Odróżniasz "dziatki" od "dziadków"? Zdajesz sobie sprawę z
tego, że zmiana tej jednej literki uczyniła Twoje płacze groteskowymi?

Wydaje się Wam, drogie poelektrodowe sieroty, że przysłowiowy brak
kropki na końcu zdania jest nieistotny. Że używanie polskich liter
jest niepotrzebne, bo "i tak wszyscy wiedzą", co to znaczy "robic komus
laske". A w ogóle (albo wogule), to po co się uczyć prawa Ohma, skoro
jest moderator i on to musi wytłumaczyć...

Krótko: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Re: święte krowy
ale powiedzmy sobie to szczerze, na elektrodzie nie ma nic wartościowego...
na moje pytania chyba nigdy nie dostałem sensownej odpowiedzi...
dzieło moderacji, wszyscy mający coś do powiedzenia pouciekali...

ale idzie nowe mam nadzieję...

Re: święte krowy
W dniu 2011-05-19 13:42, identifikator:

No to szukaj tych uciekinierów. Zapewne ci
pomogą :->

JK

Re: święte krowy

no ale forum jest po to, żeby Ktoś odpowiadał, jak nie chce to jego wola...

Re: święte krowy
W dniu 2011-05-19 19:29, identifikator:

Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę.

JK

Re: święte krowy
Hello identifikator:,

Ilu osobom ty pomogłeś? Jaki masz dorobek poza głupimi pytaniami?

Re: święte krowy

nie dyskutuj głupio

Site Timeline