Suwmiarka elektroniczna marki Lidl

Czołem.

Jak w topiku - warto to nabyć ? Mają to w ofercie któryś z rzędu raz, pewnie ktoś już kupił wcześniej i używa. Niestety, latka lecą, a z nimi wzrok, no i cyferki wygodniejsze niż noniusz :)

Reply to
PeJot

Czekaj, a są w lidlu w tej chwili? Z chęcią bym kupił jakiś złom do paru pomiarów tygodniowo z rozdzielczością 0.1 mm a myśle że tyle wydoli :).

Po ile i czy dostępne w tej chwili?

Reply to
Sebastian Bialy

Podobne są cały czas w sklepach z narzędziami, cena podobna, ale jako że to są te najtańsze to nikt nie kupuje ;)

Mirek.

Reply to
Mirek

:) a w jakiej cenie są ? Bo widze tu i tam po 30zł.

Reply to
Sebastian Bialy

Akurat dziś wyłożyli suwmiarki, ja lubię narzędzia z Lidla bo maja bardzo korzystny stosunek ceny do jakości. Ostatnio kupiłem wiertarkę akumulatorową z 3 letnią gwarancją za 179zł, tej klasy wiertarka gdzie indziej minimum 350 złotych. (18V, 2 biegowa, blokada wrzeciona,bardzo duży moment obrotowy, wskaźnik rozładowania akumulatora, 1 godzinna automatyczna ładowarka, elegancka brezentowa torba i naprawdę przyzwoite tworzywo i wykonanie) Generalnie

- warto zaglądać.

Reply to
Padre

Padre pisze:

Kupiłem owo cudo. Z doświadczeń użytkownika różniastej elektroniki z Lidla - działać będzie, ale ekspresowo zjadać będzie baterie :>

Reply to
PeJot

PeJot pisze:

w lidlu 50,- na allegro kupisz to samo taniej z wysylka... (30,- + 11,-) bez wychodzenia z domu

Reply to
FD