supergłośnik

w Zetce ostatnio omawiali gadżet którym był przenośny miniaturowy głośnik...
podobno jest tak głośny, że można nim nagłaśniać imprezy plażowe - to
cytat...jakiś czas temu kumpel opowiadał, że takie głośniki pokazno na
jakichś warszaskich targach nowych technologiii... czyli to nie była
bajka... Ktoś zna szczegóły? P.S. nie jest mi to do niczego potrzebne, pytam
z ciekawości nawiązując do tego perpetum mobile...

Re: superg?o?nik

Bo wiesz ja słyszałem że gdzieś daleko w himalajach słoń powiesił sie na
trombie i kłami drzewo rąbie.

ktos to widział i może potwierdzić ?

Farszawka to raczej nie kojarzy się z nowymi technologiami za to mozna w
morde dostać i syfa załapać.

Re: supergłośnik
W dniu niedziela, 6 października 2013 13:16:18 UTC+2 użytkownik inny pu
 głośnik...
ażowe - to
azno na

ne, pytam
Zadzwoń do zetki.

Re: supergłośnik
zadzownię do tuska

a to pewnie jakiś piezoelektryk, EOT

Re: superg?o?nik
On Sun, 6 Oct 2013 13:16:18 +0200, "inny punkt siedzenia..."
głośnik...

Chyba za 3 lata temu na Cebicie były hitem takie miniaturowe głośniki
w kształcie walca o średnicy z 5cm i wysokości  10. Grał niesamowicie
głośno (+mocne basy) jeśli stal  (przyczepiony specjalna przyssawką)
na beczce - na stoisku stały puste beczki odwrócone dnem do góry.
Trzymamy w rękach grał cicho i tylko wysokie tony. Postawiony na tej
beczce dawał nieźle czadu. Chodziło o to, że głośnik wykorzystuje
powierzchnie do ktorej jest przyssany jako swoistą mebranę do basów.

Odp: superg?o?nik
Pionner miał kiedyś w swojej ofercie subwoofer samochodowy zrobiony na
podobnej zasadzie. Jak leżał swobodnie to nie grał jak był przykręcony do
podłogi to trząsł autem. To była jakby tuba o małej średnicy ale bardzo
ciężka. Audiofile byliby rozczarowani ale auto było słychać zanim było widać
;)

PC

Re: superg?o?nik

http://bestaudio.pl/kolumny-glosnikowe-glosniki-zestawy-kolumn-glosnikowych-do-stereo-i-kina-domowego/49-przetworniki-dwiku-soliddrive/118-informacje-o-firmie-soliddrive.html

Miałem okazję się tym pobawić, a sam mam dość podobny (choć nieco
gorszy). Trudno tu o jakość dźwięku, ale na dobrej powierzchni gra to
dość głośno.

Re: supergłośnik

Widzę, że dysgooglia nie ustępuje.
http://www.radiozet.pl/Programy/Technologika/Blog/Glosnik-Bose-SoundLink-Mini-wieza-w-kieszeni

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
wy
śniać imprezy
iii...
i to do
Mini-wieza-w-kieszeni

Zajebista ilość informacji. Najważniejsza że szczena opada.

Site Timeline