sukces zjednoczenia 20150816 - 2

czy Ktoś z Pisu ma jakiś opis jak sterować wyświetlaczem LCD w trybie 4 bitowej szyny danych?

Reply to
platformowe głupki

...---...

...---...

Reply to
Jan Niezbędnik

no... to chyba grant dostaniesz, nie?

Reply to
platformowe głupki

Ale łatwo nie było, trzeba było wpisać w google "jak sterować lcd w trybie 4 bitowym" że by to znaleźć. Nieźle ukryte.

Reply to
Sebastian Biały

Pan Sebastian Biały napisał:

"Elektronika Praktyczna" należy do PiSu?!

a jak coś się stanie i nagle wpisze się losowo jakiś półbajt, to co? cała przyszła transmisja się wywali?

Reply to
platformowe głupki

Nawet jesli obecnie nie, to przecie za chwile będzie. Wszystko należy przywrócić w ręce Prawdziwych Polaków. Zamista wstepniaka - modlitwa w intencji pomiarów i braku zimnych lutów. Zamiast lewackich mikrokontrolerów - wyłacznie prawicowe makrokontrolery. Żadnych oporów, prad ma pływać swobodnie, ale uporządkowany! Każdy węzeł stabilizowany stałym napięciem, żadnych kolorowych diod, wyłacznie białe i czerwone. Szerokości magistral wyłacznie pozwiązane z ważnymi datami z historii Narodu. Cenzura elementów ograniczająca producentów do Cemi. Edukacyjna broszurka "Wielkie osiągnięcia Polaków w półprzewodnikach" dołaczona do każdego kitu. Rezystory wyłacznie węglowe w celu wspierania wydobycia. Żadnych sprzężeń zwrotnych, a już na pewno nie jakiś pedalskich ujemnych. Zabronione zbliżanie do siebie magnesów stronami N-N i S-S! W numerze temat wiodący "Jak zwiększyć moc dzwonów w parafii" obok newsa "najnowszy układ Holteka, 7 melodii sakralnych i tylko 3 wyprowadzenia". W numerze rownież "Konwerter częstotliwości Radia Maryja na wszystkie pozostałe" oraz "W cyklu Wielcy Polacy: dlaczego Kirchoff nie był pierwszy, czyli opowieść o panu Zbigniewie z Gniezna i jego rozprawie o rozpływie prądów w pobliskim strumieniu". W ogólszeniach dopuszczalny wylacznie sprzęt pomiarowy produkcji Polskiej. Z komputerów w ogłoszeniach Odry, Bosmany i Meritum (po udowodnieniu ze to nie klon TRS-80).

Ech, nie chce mi się już wyliczać bo nie daj Boże trafie i bedzie na mnie.

Reply to
Sebastian Biały

sugerujesz, że we wspólnocie może być normalnie, nie wydaje mi się, jak coś zaczyna być normalne, europa zaczyna finansowć chorych umysłowo, mam wymieniać po nazwisku?

Reply to
platformowe głupki

Co Wy z tym z tym czubem macie, że mu odpisujecie? Matrix czy co?

Reply to
ToM

e tam, jak to się dzisiaj u młodzieży powiada... po prostu beka na dzielni, czy jakoś tak...

Reply to
sundayman

To na tyle specyficzny troll że żal nie karmić. Co prawda czasy Experta nie wrócą, ale jest to jakiś substytut.

Reply to
Sebastian Biały

Nigdy nie miałem, ale pasuje jak ulał do wielkich osiągnięć polskiej elektroniki. Mialem za to UM-20x (nie pamiętam), znakomity do pomiarów jest-nie ma (dokładnośc około 0%).

Wszyscy mieli wtedy wszystko poskładane z okolicznych krajów. Gospodarka była nie tylko centralnie planowana ale i tak konstuowana aby żaden kraj nie był samowystarczalny. Do Juniora były bodajże węgierskie stacje dysków i bulgarskie dyskietki i enerdowski procek. Odre rozbierałem tymi łapami i na bank pamiętam cyrylice na kilku elementach.

Bycie prorokiem jest czasem mimowolne. A jak sie okaże że jednak gdzieś będe miał rację? Ziobro juz pewno chowa kilka pozwów in blanco. Nie, nie ma co ryzykować.

Pewno niewielu jest na tej grupie. Posiadanie takiego hobby skutecznie utrudnia rozumienie rzeczywistości politycznej. Za duzo logiki zawsze było przekleństwem.

Reply to
Sebastian Biały

Dawaj.

Reply to
Sebastian Biały

Szanuj ekspierda bo z telefonami na dwie karty miał rację.

Użytkownik ToM napisał:

Widziałeś jak polujący kot bawi się z myszą? Mieszanka okrucieństwa, sadyzmu i rozrywki :-)

Reply to
Maciek

Tylko kto tu jest kotem? Bo ja odnoszę wrażenie, że to karolek się dobrze bawi.

Może mu chodzi o Karola Płochockiego?

Reply to
Mario

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

I od czasu do czasu był chociaż zabawny, można było się z serca pośmiać.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Najlepiej bawią się jednak wszyscy inni i wyciągają go z KF pozostałym, biernym czytelnikom. Zignorowaliby, to by padł. Inaczej niż zabawą nie potrafię wytłumaczyć podtrzymywania takich wątków.

Reply to
Maciek