sukces jednoczenia 20150904

mam pytanie do Kolegów z PiSu: jak skonstruować taki układ - po włączeniu zasilania, opóźnia włączenie, po wyłączeniu zasilania - wyłącza natychmiast...

może jakiś schemacik?

tylko proszę wnioski koalicji po/eu zachować na dyskusję z mandziejewiczem i sitwą...

Reply to
platformowe głupki

W dniu 04.09.2015 o 18:57, platformowe głupki pisze:

Pomyliłeś adresata, tu jest prawidłowy:

Czarek

sugerujesz że grupę przejęła koalicja po/eu? i na wzór separatystów wyeksterminowali wszystkich z PiSu?

Reply to
platformowe głupki

coś mądrzejszego niż kondzior i przerzutnik...

Reply to
platformowe głupki

W dniu 04.09.2015 o 18:57, platformowe głupki pisze:

problem polega na tym, że jest to na tyle proste że nikt tego nie opatentował, a jednocześnie nikt nie narysuje schematu, bo trzeba by zbudować żeby sprawdzić czy działa. pozatym, co chcesz załączać? 230v czy 12, czy5?

ja bym spróbował tak. załączać jakiś przekaźnik tranzystorem. potem podłączyć tak kondensator i rezystor do tranzystora, aby tranzystor załączał dopiero jak kondensator się naładuje.

rozwiązanie "z łopatą na komara" kup arduino - 2 usd, i przekaźnik - 1 usd. napisz program (ja Ci to zrobię gratis) w którym przekaźnik załącza się po dokładnie zadanym opóźnieniu. koszt 3 usd i masz na bank działający układ (plus kable i zasilacz)

ToMasz

Reply to
ToMasz

i Skr piętrze

ale to tylko pierwsza połowa zadania, zapomniałeš o implementacji wyłączania natychmiast po wyłączeniu.

Reply to
Marek

W dniu 2015-09-04 o 23:10, ToMasz pisze:

swietnie, dzieki. teraz bedzie potok pytań "czy ktos z pizdu ma 2usd albo wie skąd mozna sciągnąć" albo "Potfory i Spółka, jebać EU, w którym sklepie można kupić przekaźnik?"

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2015-09-05 o 10:19, Artur Miller pisze:

:)))

Reply to
Jawi

Nie, problem nie polega na tym... Problem polega na tym, że angażujesz się w dyskusję z idiotą. I jeszcze oferujesz mu pomoc gratis, wspierając jego niezdarność.

A ja bym poszukał gotowego przekaźnika z wdudowanym opóźnieniem. Są takie w sklepie.

Reply to
Pszemol

Skonstruować? mikroprocesor, program, trochę elementów biernych, płytka, obudowa.

Reply to
Irokez

tak... nie wymieniłeś mózgu... to typowe dla koalicji po/eu...

Reply to
platformowe głupki

Pszemol! poszukuję wymiarów tego złącza

masz czasem? dam piątkę paypalem...

Reply to
platformowe głupki

Mam. Ale będzie to kosztować 30zł.

Reply to
Pszemol

chcesz mnie puścić z torbami?

Reply to
platformowe głupki

a może Ktoś ma gotowca w protelu 99?

Reply to
platformowe głupki

Nie, ale jeśli za drogo to zaproponuj swoją cenę. Dogadamy się... Jestem gotowy Ci pomóc ale kosztować to będzie więcej niż dawniej. Ceny idą w górę.

Reply to
Pszemol

ale o 600% to chyba tylko w wolnej europie...

jestem w stanie wysupłać dychacza, ale chwilowo jestem odcięty od netu, cię za kilka dni...

Reply to
platformowe głupki

więc za kilka dni miało być

Reply to
platformowe głupki

Nie pali się... Jak już będziesz miał kasę to wrócimy do negocjacji... Daj znać.

Reply to
Pszemol

Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:msh7re$d54$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

fakt, tego elementu nigdy nie miałeś i nigdy mieć nie będziesz

Reply to
Ghost