Strefa Fresnela - wikipedia

Witam!
Na pl.sci.fizyka słaby odzew, może tutaj będzie lepiej :)

Mam wrażenie, że w polskiej Wikipedii jest błąd.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Strefa_Fresnela
Na obrazku ze strefami to szara elipsa powinna być pierwszą strefą, a
czerwona drugą, wynika to ze wzoru na promień, prawda?
W angielskiej natomiast:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fresnel_zone
Na obrazku z antenami d1 i d2 są źle oznaczone, co wynika z samego już
tekstu, gdzie D zostało opisane jako D=d1+d2.
Nie ogarniam tematu edycji Wikipedii, rozmawiałem z jednym z
wikipedystów, uzgodniliśmy, że po potwierdzeniu tutaj zrobi poprawki.

Pozdrawiam!

Site Timeline