stosuje to ktoś albo zna z praktyki?

http://www.allegro.pl/item843499551_srebrny_pisak_przewodzacy_czyste_srebro.html

wyglada mi to na mozliwosc obejscia problemu trawienia laminatów, ale ma
parę wad które ktos byc może wie jak ominąć
- piszą że ściezka szerokości 0,8 - 1,6 mm  - trochę spoooro, może sa
ciensze?
- jakie podłoże pod to najlepsze?
- jak do tego mocowac konektory?
- jak ktos używa od dawna to pewnie ma info o tańszych źródłach - z
przesyłką to prawie stówa za mazaczek!

Re: stosuje to ktoś albo zna z praktyki?

ktF3%re dyskwalifikujB1% uBF%ycie.
Owszem, daje siEA% robiE6% podobnB1% technikB1% (sitodruk przewodzB1%cym tu=
szem)
proste PCB, ale rezystancja B6%cieBF%ek znaczna, lutowaE6% siEA% tego nie d=
(tylko przyklejaE6% na podobne mazidB3%o), wiEA%c robi siEA% tak np. pseud-
drugB1% warstwEA% na jednostronnej PCB do pilotF3%w RTV itp, gdzie przez
takie B6%cieBF%ki zero-nic prB1%du pB3%ynie.

Marek

Re: stosuje to ktoś albo zna z praktyki?

mam akurat na warsztacie 2 uklady z atmegami które bez problemu działałyby
na tych srebrnych ściezkach.
0,2 ohma na mm vs 2k na mm w przypadku lakieru grafitowego (niedawno
sprawdzałem) bo chyba o takim piszesz.

Site Timeline