Stoisz? Usiądź! Siedzisz? Połóż się!

Nie piłeś? Wypij! A następnie wybierz Zieloną Wyspę! K. P.S. Pewne tematy są dla debili, a takich zawsze dostatek pod tą szerokością. Zieloną Wyspę wybrała większość, na aukcji wyświetleń kupa, sprzedaż ruszyła, wszystko OK. Czym tu się ekscytować? A Zielona Wyspa jest tutaj:

John Smith

W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:

czy to nie w "Nowoczesnych zabawkach" Wojciechowski proponował zastosowanie kondensatora elektronicznego do dynama rowerowego? Miał on też gromadzić energię, a potem oddawać. Nie pamiętam jak tam była pojemność.

Reply to
Andrzej

Jarek P. napisał(a) :

Rok temu o tym pisałem. U Chińczyków w detalu po 2 dolce. W hurcie pewnie 0.5. Maciej M. wtedy zamieścił link do otwartego cuda:

Zbynek Ltd.

W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:

A mnie się podoba, zwłaszcza kształt tego urządzenia... Nasunęło mi to pewien pomysł na kolejny test, z użyciem sprzedawcy. Co prawda - sprzedawca nie ma gniazda zapalniczki, ale jakby tak spróbować drugim końcem...

Reply to
sundayman

twój idiotyczny post jest dowodem na słuszność tezy zawartej na jego wstępie. Taki paradoks.

Reply to
sundayman

W dniu 18.04.2014 o 20:02 sundayman snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> pisze:

Najlepsze jest że 6 kupiło :) Nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale podobno jak się zrobi sondę to nadal 20-40% wierzy że ziemia stoi w miejscu a życie na ziemi trwa niecałe 7tys lat no i 20 parę % wierzy w wybuchy, nawet dwa :(

Reply to
janusz_k

sundayman napisał(a) :

Ktoś mógłby donieść do TONZ.

Reply to
Zbynek Ltd.

twoja idiotyczna odpowiedź wynika z braku twojego myślenia. Bez paradoksu.

Reply to
John Smith

"janusz_k"

Może dla obudowy? ;-) A tu ten sam sprzedający ma taniej

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

może byś się wziął do lekcji, zamiast przeszkadzać dorosłym, lamusie ?

Reply to
sundayman

Pornola właśnie oglądasz i przeszkadzam? Nie zwracaj na mnie uwagę, działaj dalej.

Reply to
John Smith

myślisz, że sprzedawca jest tak stary, że jest w rejestrze Towarzystwa Opieki Nad Zabytkami ??

Reply to
sundayman

Pornole to się ogląda w twoim wieku. Dorośli nie muszą, kiedyś to zrozumiesz. Może.

Reply to
sundayman

Rozumiem, nawet już oczy zawiodły. To już tylko ćpanie pozostało, też sobie nie zawracaj głowy moja osobą.

Reply to
John Smith

W dniu 2014-04-18 16:58, Jarek P. pisze:

To są drobni ciułacze, kasy z tego nie ma.

Reply to
LS

Użytkownik Andrzej napisał:

A o diodzie pamiętał? Bo tak naprawdę Wojciechowski nic nigdy nie zaproponował ani nie wymyślił - te jego "nowoczesne zabawki" to był jeden wielki zbiór przedruków z różnych źródeł zachodnich, niekiedy "nowoczesność" w chwili publikacji po polsku mała po kilkadziesiąt lat - a i babole spowodowane zupełnym brakiem zrozumienia pewnych zagadnień mu się zdarzały.

A diodę - bo dynamo rowerowe jest jednofazową prądnicą prądu przemiennego, komutatora (czyli synchronicznego prostownika mechanicznego) w nim nie uświadczy...

Użytkownik Robert Wańkowski napisał:

Każdy orze jak może...

sundayman napisał(a) :

taaaa... zabytkami

Reply to
Zbynek Ltd.

To ja miałem wtedy lepszy pomysł: dynamo chciałem zamocować tak, żeby szczęki hamulca przyciskały go najpierw do opony (przy mocniejszym hamowaniu oczywiście dochodziły by klocki). Dalej oczywiście prostownik i akumulatorek. W tamtych czasach jak łatwo się domyślić nie miało to sensu - były tylko żarówki i co najwyżej kiepskie ni-cd z efektem pamięci. Dziś taki KERS jest byłby jak najbardziej sensowny i wykonalny tyle, że praktycznie nie jeżdżę rowerem po zmroku.

Reply to
Mirek