STM32 problem z I2C

Witam, mam drobny problem z I2C w STM32F100C8 (biblioteka CPAL). Za nic nie mogę się dogadać z: MPL3115A2

Przebieg wygląda paskudnie:

Nie mam zielonego pojęcie dlaczego "pierwszy" prostokąt robiący za bit startu jest taki paskudny. Wygląda to tak jakby uC nie miał siły aby ściągnąć pull-up (1k) do zera, jednak za chwilkę niema z tym żadnych problemów. Może ktoś naprowadzi w których okolicach szukać?

Reply to
Maks

spojrzałem w sterownik , który mam pod ręką, gdzie mam I2C, i ja tam mam

10K a nie 1K. No to któryś z nas się myli - ale mnie działa wszystko poprawnie...
Reply to
sundayman

W dniu 2013-11-16 18:44, sundayman pisze:

W PDF-ie do MPL3115A2 jest 1K. Ale po już chyba wiem o co chodzi: Wygląda na to że coś się stało z tym MPL3115A2, bo po jego odcięciu przebiegi są ok.

Reply to
Maks