sterowniki do kabelka do nokii

kupiłem sobie do pewnych celów kabelek CA-42... czy istnieje możliwość
sprawdzenia na jakim scalaku jest to zrobione - programowo? żeby później
sciągnąć sterowniki?
jest jakiś plik na stronach nokii, ale w nim nie ma żadnych plików ze
sterami - jest tylko jeden *.msi... rozpakowałem go, ale nie ma nadal
sterowników... jak dorwać się do sterowników do tego kabelka - to konwerter
usb - szeregowe...

Re: sterowniki do kabelka do nokii
FTDI to nie jest...

Re: sterowniki do kabelka do nokii
sorki, co ja źle robię? windows xp sp2

zassałem sobie sterownik do ftdi: CDM 2.06.00 WHQL Certified

próbuję zobaczyć co w nim siedzi, więc wybieram Panel Sterowania/Dodaj
sprzęt/Z dysku... i po wybraniu odpowiedniego pliku - *.inf... dupa... nie
wyświetla mi żadnych urządzeń... co ja źle robię? trochę OT, sory... nie
rozumiem dlaczego nie pokazuje mi urządzeń z tego sterownika... help!

Re: sterowniki do kabelka do nokii

Nic nie instalujesz, tylko podlaczasz.
Jak podlaczysz, to w menedzerze urzadzen znajdujesz nieznany
sprzet, i tam we wlasciwosciach masz odpowiednie identyfikatory.
Po czym zaczynasz szukac co to moze byc za producent i co za
urzadzenie.

Jesli jestes pewny ze to jest na FTDI, to mozna sciagnac
odpowiednie drivery do FTDI, po czym dopisac do pliku inf
odpowiednie identyfikatory.
Windows to wtedy pieknie zainstaluje i przy nastepnym podlaczeniu
znajdzie. I moze nawet bedzie dzialac.

J.

Re: sterowniki do kabelka do nokii

startujesz ubuntu lub innego linuxa z płytki (jak go nie masz
zainstalowanego), a potem komenda lsusb daje ci listę wsiech ustrojstw
podłączonych do usb. Jak się nie przedstawi z imienia i nazwiska, to
możesz poszukać po kodzie hex w sieci.

Waldek

Re: sterowniki do kabelka do nokii

nie mam chwilowo dostępu do linuxa, może coś pod windows? może macie jakieś
typy co to może być za scalak?

Re: sterowniki do kabelka do nokii
zanim ubuntu się zassie, na sterach od innego kabelka wykrywa mi coś
takiego:
http://hidusb.pl/usb-rs.PNG
znacie może ten scalak? jakieś stery?

Re: sterowniki do kabelka do nokii

Profilic PL-2303

c.

Re: sterowniki do kabelka do nokii
anegdota:

mój kumpel wylutował z płyty PC 6 slotów PCI i wlutował je w inną płytę PC
;o)...

Re: sterowniki do kabelka do nokii
I? Działało?

Re: sterowniki do kabelka do nokii

działało!

Re: sterowniki do kabelka do nokii

Niezły dawca musiał być - 6x PCI miały tylko niektóre serwerowe.

Re: sterowniki do kabelka do nokii

Ja tam instaluję PC-Suite i kompatybilne kable widzi. Żadnych płyt nie
trzeba.
A jak jakieś chińskie podróby, to sorry Winetou... zwrócić Sprzedajcy!!!

Feromon

Site Timeline