Sterownik MIK CA80 - błąd 32.

Witam! Jest to wersja CA70 - przystosowana do sterowania tablicy wyników w hali
sportowej. po uruchomieniu wyświetla błąd Err32. Czy w którymś z tomów
instrukcji do CA80 był spis błędów? podejrzewam przekłamania w pamięci EEPROM
24C64.
Chyba będę musiał zwrócić się do producenta. Pozdrawiam.

Re: Sterownik MIK CA80 - błąd 32.

To Gardynik jeszcze prosperuje?
Czasy CA80 pamiętam. I świetne książeczki tłumaczące podstawy elektroniki.

Re: Sterownik MIK CA80 - błąd 32.

w ha
EEPROM
Myślę, że tak - rok temu sterownik tablicy wyników był dostosowywany do
nowych przepisów (zmiana softu) - chyba robił to autor konstrukcji lub firma
z nim współpracująca. Wiem, że w mojej okolicy parę takich tablic pracuje w
halach sportowych.