Sterownik MIK CA80 - błąd 32.

Witam! Jest to wersja CA70 - przystosowana do sterowania tablicy wyników w hali sportowej. po uruchomieniu wyświetla błąd Err32. Czy w którymś z tomów instrukcji do CA80 był spis błędów? podejrzewam przekłamania w pamięci EEPROM

24C64. Chyba będę musiał zwrócić się do producenta. Pozdrawiam.
Reply to
Robert R

W dniu 2011-11-25 20:51 Robert R napisał(a):

To Gardynik jeszcze prosperuje? Czasy CA80 pamiętam. I świetne książeczki tłumaczące podstawy elektroniki.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski <a1d2y3b4k5o6w7s8@g1m2a3i4l5.6c7o8m> napisał(a):

Myślę, że tak - rok temu sterownik tablicy wyników był dostosowywany do nowych przepisów (zmiana softu) - chyba robił to autor konstrukcji lub firma z nim współpracująca. Wiem, że w mojej okolicy parę takich tablic pracuje w halach sportowych.

Reply to
Robert R