Sterownik do solarium-podłączenie

Witam Posiadam sterownik Tri Star Lux6, chcę go podłączyć do łóżka Hapro Luxura. Z łóżka wychodzi kabel z czteroma żyłami ale wcześniej łóżko było sterowane komputerowo. Serwqisant który składał u mnie inne łóżko powiedział mi że te kable do tego sterownika będą musiały być pozmieniane. Niestety wtedy jeszcze nie posiadałem tego sterownika i on nie mógł mi go podłączyć. Czy ktoś z Was orientuje się w tym temacie i może mi powiedzieć jak podłączyć ten sterownik żeby poprawnie działał z tym łóżkiem

Pozdrawiam

Reply to
Ebay

cztery kable sa dlatego, że na dwóch jest napiecie na na dwóch sterowanie łóżka. sterowniki które podłączałem osobno sterowały wiatrakamia a osobno lampami. Sterownik powienien po wyłączeniu lamp jescze kilka minut kręcić wiatrakamia by schłodzić lampy. tak wiec teoria podpięcia sterownika jest prosta: pod dwa podpinasz zasilanie a pod dwa kolejne zasilanie lamp i zasilanie wiatraka.

Reply to
VSS