Sterowanie dzwi rozsuwnych.

andrzej napisał(a): Wszystkie

A czy wylkuczyłeś usterkę encodera??? Niedawno miałem podobną sytuację i właśnie on był walnięty. Jeżeli silnik jest na 24V to można by próbować podłaczyć sterownik CAME. Nazwa Twojego ustrojstwa nic mi nie mówi. Czy jest tam jakiś panel sterujący do zmiany trybów pracy napędu??

digi

Reply to
psb

Dnia Wed, 6 Jul 2005 18:20:20 +0200, andrzej napisał(a):

Witam.

Sterownik wyświetla Ci kod błędu o przekroczeniu temperatury na silniku. (4 błyski - przerwa - 4 błyski)

Tak. Wg instrukcji jeżeli to nie minęło samo należy wymienić jednostkę sterującą CU (bez modułu EXU-3).

Nie ma

Pozostaje Ci telefon do Warszawy do Besamu 0 22 3318680 w 19 Czasami pomaga wciśnięcie resetu (taka dziurka na programatorze - tam gdzie kręcą kluczykiem),ale ..... przypomina to leczenie "syfa pudrem"

Reply to
Grzes

pomylilem się :)

4 błyski i przerwa -> awaria silnika lub licznika obrotów.
Reply to
Grzes