sterowanie 1-10v - jak zrealizowac w stateczniku?

witam,
jak sie realizuje sterowanie statecznikiem ktory ma wejscie 1-10V, jest masa
i plus, na ktory trzeba podac odpowiednie napiecie - wystarczy dac jakis
potencjometr? Docelowo ma tym sterowac sterownik akwarystyczny, ale poki co
musze jakos to uruchomic:)
Pozdrawiam
Michał

Re: sterowanie 1-10v - jak zrealizowac w stateczniku?
Wystarczy zasilacz 10V stabilizowany , potencjometr 10kom.
Pozdrawiam
  R.K

Re: sterowanie 1-10v - jak zrealizowac w stateczniku?

Dziekuje za info, a moze ktos podpowie czy taki zasilacz moge zrobic na 7810
w tej malej obudowie bez radiatora. czy pradowo to wytrzyma ( pewnie z 200mA
max) czy taki statecznik na sterowaniu moze az tyle pociagnac?

Pozdrawiam
Michal

Re: sterowanie 1-10v - jak zrealizowac w stateczniku?
Witam

Ja u siebie założyłem tylko potencjometr o ile dobrze pamiętam to chyba
10k albo 47k (wieczorem mogę sprawdzić)i działa :) bez zasilania

Pozdrawiam
WojtasW

Site Timeline