Step Up działający od 1,8V do 5V.

Witam!!

Poszukuję jakiejś przetwornicy, która zrobi mi z napięcia z zakresu

1,8V-5V napięcie 3,3V :)... . Na 34063 robiłem Step Up/Down, ale ten układ wymaga 3V napięcia wejściowego... . Ponieważ wiem, że takie rzeczy to tylko w Erze, dlatego będę wdzięczny za informacje o układach dostępnych w pojedynczych sztukach, które mogą podnieść napięcie z poziomu 1,8V. Znalazłem w Seguro taki układ: SP6641AEK-3.3V, ale nie wiem, jak on się zachowa, gdy dostanie na wejście ponad 3V :P... . Niby akceptuje do 4,5, ale jak wtedy działa - nie napisali :(... . A swoją drogą - jak się zachowują typowe liniowe stabilizatory LDO, kiedy dostaną za małe napięcie??

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

Zobacz układ TPS63001 Texasa. K.