Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Tak. Po 7 latach na Allegro wiem, co mówię.

A jednak.

Pieprzysz jak admiralicja Allegro. Bywały wahania, był wakacyjny spadek w lipcu i sięrpniu. Ale nie w maju i nie taki. Ale Ty wiesz lepiej, bo Ty znasz moją sprzedaż rdzeni z dwóch lat.

Żartujesz, prawda?

tylko, że Ty potrzebujesz dławika 100uH/3A, rezystora R1 o wartości 0.27 oma/2W - metalizowane a nie druciaka oraz dobrać rezystor R4 do żądanej wartości napięcia na wyjściu. o i oczywiście nie zapomnij o tym, o czym zapomniał autor schematu - kondensatorze 100nF blokującym zasilanie bezpośrednio na układzie.

No coz, moze ja nie jestem przecietnym Polakiem i inni patrza czy ktos jest SS, ja nie. Szczegolnie jak mam kupic duperele za kilka zlotych, a innej mozliwosci i tak nie ma .

Ale zeby sie upewnic to spojrzalem w zakonczone aukcje. Taki np marekmagda. Jakos nie widac zeby rdzeni sprzedawal znaczaco wiecej, mimo ze jest SS.

IMHO to zawsze byl niszowy rynek, wiec sie nie ma co dziwic ze bardzo zmienny i wrazliwy.

Do czego ludzie te rdzenie w ogole potrzebowali ?

Oj, dużo jeszcze musisz się nauczyć o sprzedaży na Allegro. Miałem bezpośrednią konkurencję z niższymi cenami (szara strefa) i nie sprzedawali.

Najwięcej schodziło do spawarek i wzmacniaczy car-audio. W maju zdechło zamiast rosnąć.

Wystarczy zeby w jakims supermarkecie pojawily sie tanie chinskie spawarki i wzmacniacze. Albo zeby watek w elektrodzie zszedl na trzecia strone.

Musisz napisac do jakiegos czasopisma artykul "prosta spawarka" :-) I sprzedawac od razu takze plytki i zestaw elementow :-)

J.F. pisze:

:-o Czy jeszcze ktoś nie używa AllegroTools? Dla mnie bardzo wygodne jest, że w spisie aukcji od razu widzę "gwiazdki" sprzedawcy i liczbę komentarzy. Ale czy jest SS to zwykle mi wszystko jedno.

Reply to
Adam Dybkowski

Sprzedaje ale namawia do usługi również. Co nie jest takie głupie, wbrew pozorom.

On Mon, 12 Oct 2009 09:11:51 +0200, Roman napisał:

Jawohl volkswagen ! Danke :-)

Reply to
Verox

Masakra! Jak można kontroler trybu prądowego wykastrować z trybu prądowego właśnie?

Tylko w przypadku dużej ilości zwojów.

:( Niedawno się męczyłem telefonicznie z transformatorem z wtórnym bifilarnym i zamienionymi końcówkami wtórnego. Zworki na PCB i przy pomiarze transformatora w powietrzu wszystko ok - po wlutowaniu zachowywał się jak zwarty...

A po co liczyć? Przy takiej ilości zwojów wystarczy indukcyjność zmierzyć.

Ale kiedy to było? Bo - mam wrażenie - jednak trochę się poprawiło.

Nie mam pojęcia - może w TME. Jak się zaczęli znów u mnie dopytawać, to ja już byłem ugotowany na mięciutko - bez towaru i pieniędzy.

Ale do tego służy slope-compensation, którą robi się na jednym tranzystorze i jednym rezystorze, nie rezygnując z rezystora czujnika prądu. I stabilność się poprawia, i moc tracona w czujniku maleje.