Step-UP 10-13.8V na 24V 25W - Page 2

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

*) Przywiązanie klientów mam tu na myśli...

--
DJ

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello DJ,

Pisałem. Mają to w dupie. Jak się ma ilość klientów liczoną w
milionach, to się pewnymi rzeczami nie przejmuje. A spadek dochodów z
prowizji zawsze można tłumaczyć kryzysem.

Nie mam pojęcia, dlaczego to tak zadziało ale tak się stało. W maju
oczy ze zdumienia przecierałem a potem było już tylko gorzej. Teraz to
już się nie liczy, bo jestem praktycznie bez towaru.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Dokladnie, liczy sie tylko liczba opinii w ogole i ciezar negatywow.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Mowisz ?
Rdzeni na allegro taki wielki wybor ze mysle iz ostatnia rzecza jest
patrzenie sie na supersprzedawce. Szczegolnie ze sie to w wyszukiwarce
nie pokazuje [?].

Popatrzenie w historie tez nie sugeruje zeby SS sprzedaz rdzeni szla
znakomicie.

Moze konkurencja wam wyrosla, a moze popyt spadl ?
Bo po co komu taki rdzen ? :-)

A moze prace dyplomowe sie skonczyly ?

J.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello J,

Tak. Po 7 latach na Allegro wiem, co mówię.

A jednak.

Pieprzysz jak admiralicja Allegro. Bywały wahania, był wakacyjny
spadek w lipcu i sięrpniu. Ale nie w maju i nie taki. Ale Ty wiesz
lepiej, bo Ty znasz moją sprzedaż rdzeni z dwóch lat.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

No coz, moze ja nie jestem przecietnym Polakiem i inni patrza czy ktos
jest SS, ja nie. Szczegolnie jak mam kupic duperele za kilka zlotych,
a innej mozliwosci i tak nie ma .

Ale zeby sie upewnic to spojrzalem w zakonczone aukcje.
Taki np marekmagda. Jakos nie widac zeby rdzeni sprzedawal znaczaco
wiecej, mimo ze jest SS.

IMHO to zawsze byl niszowy rynek, wiec sie nie ma co dziwic ze bardzo
zmienny i wrazliwy.

Do czego ludzie te rdzenie w ogole potrzebowali ?

J.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello J,

Oj, dużo jeszcze musisz się nauczyć o sprzedaży na Allegro. Miałem
bezpośrednią konkurencję z niższymi cenami (szara strefa) i nie
sprzedawali.

Najwięcej schodziło do spawarek i wzmacniaczy car-audio. W maju
zdechło zamiast rosnąć.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Wystarczy zeby w jakims supermarkecie pojawily sie tanie chinskie
spawarki i wzmacniacze.
Albo zeby watek w elektrodzie zszedl na trzecia strone.

Musisz napisac do jakiegos czasopisma artykul "prosta spawarka" :-)
I sprzedawac od razu takze plytki i zestaw elementow :-)

J.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

A tak dodatkowo pytajac - jesli przyjmiemy zalozenie ze omijaja
Cie, bo przestales byc SS .. to gdzie oni wszyscy teraz te rdzenie
kupuja ?

J.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello J.F.,

Nie mam pojęcia - może w TME. Jak się zaczęli znów u mnie dopytawać,
to ja już byłem ugotowany na mięciutko - bez towaru i pieniędzy.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

:-o Czy jeszcze ktoś nie używa AllegroTools?
Dla mnie bardzo wygodne jest, że w spisie aukcji od razu widzę
"gwiazdki" sprzedawcy i liczbę komentarzy. Ale czy jest SS to zwykle mi
wszystko jedno.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Poważnie? Pytam nie dla jaj.
Pytam bo sam nigdy nie patrzę na to czy ktoś ma SS czy nie, patrzę na ilość
negatywów i odpowiedzi na nie negatywnie ocenionego.
Przem

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Dzięki za kolejne naprowadzenie, to prawda chcę podbić napięcie i nie
potrebuje separacji galwanicznej. Guglałem za rozwiązaniami przetwornic
step-up na UC3843 jednak nie moge trafić na przykład rozwiązania układowego
bez transformatora. O przetwornicach mam raczej średnie pojęcie.

znalazłem scalak LM2587 na pierwszy rzut oka spełnia wymagania... tylko
kosztuje 5 dych w TME.

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Odpowiadam sam sobie,  dla potomnych.
NA elektrodzie jest podobny ukłaD:

[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello Verox,

Żartujesz, prawda?
http://obrazki.elektroda.net/42_1251445160.gif
Tyle tylko, że Ty potrzebujesz dławika 100uH/3A, rezystora R1 o
wartości 0.27 oma/2W - metalizowane a nie druciaka oraz dobrać
rezystor R4 do żądanej wartości napięcia na wyjściu.
o i oczywiście nie zapomnij o tym, o czym zapomniał autor schematu -
kondensatorze 100nF blokującym zasilanie bezpośrednio na układzie.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
http://www.sprut.de/electronic/switch/index.htm
http://www.sprut.de/electronic/switch/up150w/up150w.htm

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Jawohl volkswagen !
Danke :-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello Roman,

Masakra! Jak można kontroler trybu prądowego wykastrować z trybu
prądowego właśnie?

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W

Może to być przypadek (niezrozumienie działania kontrolera), zresztą dobór
elementów wygląda na dość przypadkowy, ale równie dobrze może być to
świadomy wybór spowodowany niepowodzeniem w zastosowaniu trybu prądowego.
Przy tych danych otrzymujemy tryb CCM ze współczynnikiem wypełnienia
przekraczającym 50%. Nie są to korzystne warunki dla stabilności
kontrolera prądowego i facet mógł się o to rozbić.

BTW, taki rozpaczliwy patent teraz nazywa się "simulated current mode" i
jest stosowany w coponiektórych przetwornicach.

e.

Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
Hello entroper,

Ale do tego służy slope-compensation, którą robi się na jednym
tranzystorze i jednym rezystorze, nie rezygnując z rezystora czujnika
prądu. I stabilność się poprawia, i moc tracona w czujniku maleje.