Statecznik pytanie

Dnia Tue, 12 Dec 2006 18:29:15 +0100, ark_fx napisał(a):

Podłączyć możesz ale IMO będzie to krótkie doświadczenie :)

Reply to
Jacek Maciejewski

Dnia Tue, 12 Dec 2006 22:46:47 +0100, ark_fx napisał(a):

No nie wiem jak krótkie, nie próbowałem. Ale dużo krótsze niż przy dobrze dobranym dławiku. Wymieniłes zresztą dwa dławiki, oba do rur o wiekszej mocy ale jeden o duzo większej mocy. Przy tym szacowałbym trwałość świecenia na parę a góra kilkadziesiąt godzin. Przy tym mniejszym na kilkaset.

Reply to
Jacek Maciejewski