Statecznik

Witam !

W mojej belce oswietleniowej skorodowal na smierc statecznik . Wymontowalem zwloki by kupic nowe ale mam pewna niejasnoc. W stateczniku sa dwa styki :

  1. Do lampy
  2. Polaczony malym kabelkiem z czyms malym przymocowanym (nie na stale) metalowa spinka do korpusu statecznika. Od tego odchodzi kabelek do kostki i do czarnego kabla. Jest to dysk o wysokosci 2mm i srednicy 4 mm. Teraz pytania :

  1. Co to jest ?

  2. Czy trzeba to wymieniac ?

  1. Czy do statecznika 36W mozna podlaczyc swietlowke 38W ?

Z gory dziekuje za odpowiedzi

suskind

Reply to
suskind

Nie wiem ale być może to tylko złączka do połączenia przewodów

nie

Tak

Ps. kup całą nową oprawę będzie to chyba tańsze rozwiązanie :)

Reply to
zbyszeksWYTNIJTO

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl pisze:

316 zl ? To ile taki statecznik kosztuje ?! Widzialem podobne za 12-15 zl.

suskind

Reply to
suskind