Stary Elemis T7030 - jak włączyć strojeni e ?

Witam !

Sąsiad poprosił mnie o pomoc w sprawie zmiany ustawień telewizora.
Ma starego Elemisa T7030. Na pilocie jest przycisk MENU. Jednak
telewizor na niego nie reaguje. Chyba wszystkie pozostałe przyciski
działają prawidłowo. Wiec pilot raczej jest dobry.
Czy w tym telewizorze trzeba wykonać jakieś dodatkowe zabiegi aby wejść
w menu i włączyć strojenie ?

Paweł

Re: Stary Elemis T7030 - jak włączyć stro jenie ?

Drobne uzupełnienie.
Okazało się, że przycisk MENU w pilcie działa. Jednak telewizor na niego
  reaguje tylko jeśli odbiera jakiś kanał. W tak wywołanym menu nie ma
opcji strojenia.
Wg. informacji jakie znalazłem w Internecie aby włączyć strojenie trzeba
włączyć telewizor włącznikiem sieciowym trzymając naciśnięte P+ i P- na
przednim panelu. To jednak nie skutkuje.

Paweł

Re: Stary Elemis T7030 - jak włączyć strojenie ?
Pilot pilotowi nierówny! Przy zakupie nowego pilota trzeba niestety pamiętać
aby sprawdzić wszystkie funkcje. Miałem to samo i musiałem do strojenia
zachować stary oryginalny pilot, bo te nowe niby oryginalne a nawet
uniwersalne nie obsługiwały wcale strojenia chociaż wszelkie inne funkcje
działały OK.