Starocie: UART Motoroli 6850

Nie mogę znaleźć datasheeta do starego układu uarta Motoroli
o oznaczeniu 6850. Goglam i googlam i nic nie mogę wygooglać.
Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? Gdzie to znaleźć?

Próbuję ustalić czy uart ten miał obsługe sprzętową sprzętowego
handshake (RTS/CTS) i jeśli miał taką obsługę to co konkretnie
robił w czasie gdy pusty nadajnik zgłosił przerwanie procesorowi
a zanim procesor je obsłużył modem przestawił CTS i zablokował
transmisję...

A co robią w takiej sytuacji nowoczesniejsze układy typu 16550?
Ktoś się orientuje?

Re: Starocie: UART Motoroli 6850

Ten?
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/M/C/6/8/MC6850.shtml

--
DJ

Re: Starocie: UART Motoroli 6850

Jest tego w pierony - zrobiłem bład i szukałem 6850 zamiast MC6850 :-)
Widzę że MC6850 w ogóle nie miał sprzętowego wsparcia do CTS/RTS.
Nie wstrzymywał automatycznie transmisji przez kontrolę stanu CTS
i maskowanie bitów TXEMPTY INT...

Site Timeline