stare stacje dyskietek - Page 2

Re: stare stacje dyskietek
niestety firma mnie olała i odmówiła jakiej kolwiek pomocy .
Marek S

Re: stare stacje dyskietek

Jedyna nadzieja w tym, że jacyś specjaliści z ZUS pomogą.

Re: stare stacje dyskietek
Koledzy stacji dyskietek jak nie mam tak nie mam , a po prostu brak ludzi do
sortowania , sprawdzania itp. Łatwiej na młyn i do śmieci . Podali mi ze
chyba miesięcznie utylizują kilka ton odpadów wiec co ich to obchodzi ?
Marek S

Re: stare stacje dyskietek

do
Mała uwaga, w siemensach lubi być kabel z zasilacza żółty z czerwonym
zamieniony,
tak kiedyś ubiłem 2 stacje (dorabiałem wtyczkę po kolorach).

Włodek

Site Timeline