Stare dobre czasy... - Page 3

Re: Stare dobre czasy...

Świetnie, że w Polsce w owym czasie się robiło komputety. Natomiast Odra to
był produkt awaryjny.  Jeden z dyskutantów napisał, że w jego zakładzie
ciągle się psuł. Ja napisałem, że w Hucie Warszawa szybko z tego
zrezygnowali, bo więcej ten komputer stał zepsuty niż pracował. Ale Ty i tak
swoje. Podobno z wiekiem ludzie zaczynają bezkrytycznie podchodzić do czasów
swojej młodości.

R.

Re: Stare dobre czasy...

Tak z ciekawości zapytam, co w Hucie Warszawa zainstalowano po pozbyciu
się Odry? Czy to aby nie była akcja w rodzju "towarzysze, te wszystkie
komputery są do dupy, my to wszystko dla ucczenia Zjazdu policzymy na
liczydłach".

Re: Stare dobre czasy...

Nie, prawie na pewno nie, dla uczczenia zjazdu to huta mogla sie
zmodernizowac i komputer kupic :-)

Pare rzeczy moge podejrzewac:
-sterowal produkcja, a moze tylko zbieral dane, ale ze sie psul, to
produkcja nie mogla czekac, i przestali ja wykorzystywac.
-uzywali do innych zadan, np liczenia plac i uzywali dlugo i szczesliwie, z
przerwami na drobne awarie, az przyszly pecety i nowe programy.

-zbieral dane wrazliwe, np rejestracja czasu pracy ... wiec nie ma sie co
dziwic ze sie czesto psul :-)

Osobiscie Odry omijalem, i nie pamietam - czy te uczelniane sie psuly czy
nie ..

J.

Re: Stare dobre czasy...

Zjazdy były co kilka lat. Za każdym razem można było czcić na różne
sposoby.

Tak czy inaczej, Huta Warszawa nie była uzależniona od działającego
komputera w dużo większym stopniu niż dymarka świętokrzyska.

Psuły się wszystkie. Które bardziej, które mniej -- tego nie wiem, nigdy
się tym bezpośrednio nie zajmowałem. Ale to tak jak telewizory czy inna
elektronika z tamtego czasu.