stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

Czesc,

jak wyglada sprawa zywotnosci baterii w zewnetrznym czujniku
temperatury? Taki czujnik zima jest narazony na bardzo niskie
temperatury. Jaka wyglada zywotnosc takiej baterii? Czy przy MINUS
25stopni taka bateria to nie zamarznie???

--
ThinkXtra

Re: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

no i czy nie rozsadzi wyświetlacza?

To są pewnie czujniki do tropików a nie na Rosję :)
W każdym razie od razu pociągnąłem przewód.

--
Piter

Re: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

Nic mi nie zamarzalo do -26 jak mialem. Wyswietlacz tez caly.
Wytrzymuje od pól do roku jak sie trafi.
Jakas alkaiczna, nie pamietam czy panasonic, czy diuracell czy cos innego

--
Irokez

Re: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

Na cr2025 u mnie działał maks. pół roku. Na 2xR6 już trzeci rok ciągnie.

--
P. Jankisz
Re: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

Ja mam stacje pogody z Biedronki o taka http://tiny.pl/h2n2f , z tym, ze ja
dalem 20zl. :-)
Czujnik zewnetrzny zasilam 2x AAA akumulatorkami z Lidla, które wytrzymuja
jakies 2m-c.

Re: stacje pogodowe - czujnik bezprzewodowy zew. a bateria

Ja ma dwie baterie litowe AA.
+35 -25st.C działają juz 2,5 roku i nie chcą się poddać.

Site Timeline